donderdag 12 maart 2020

Hoera een zoon



Hallo allemaal,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie van
 de maand maart maakte ik dit geboortekaartje.
Ik heb hiervoor deze shape art mal gebruikt.
470 713 185


Ik heb de basiskaart 2 keer overgetrokken,
1x op creme cardstock en 1x op blauw cardstock.
Vervolgens ben ik met designpapier aan de slag gegaan. 
Dit komt uit een groot papier blok wat ik ooit gekocht heb bij de Action.

Hierna heb ik de sliderstans van Joy gebruikt 
om het bewegende elementje in de kaart te kunnen maken

 

 Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe poly besa mal 
van Joy van Jocelijne Design. 
Hiermee heb ik de grote pinquin gemaakt. 
Uit het ei komt zijn kleintje. En het is een zoon!
Het ei heb ik gemaakt met deze stans van Jocelijne Design. 
Ik heb op deze kaart 2 x het halve ei gebruikt.


De baby pinquin heb ik gemaakt met de stans 
Tumble Friends van Jocelijne Design. 


De banner heb ik gemaakt met de poly besa mal. 
In de banner heb ik een tekst gestempeld met deze 
stempelset van DenDennis.

 

Onder de kleine pinquin heb ik een ijsschots geplakt 
waarop het ei van de pinquin ligt en de pinquin ook een
 beetje achter kan weg duiken. 
De visjes op de kaart heb ik ook gemaakt met de 
bovenstaande stansen set van Jocelijne Design.



Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een kaartje gemaakt 
met deze stans waardoor je een bewegend deel aan je kaartje kunt toevoegen. 
Ik ben hier wel heel enthousiast over en ga deze zeker vaker gebruiken.
 Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot snel.

Groetjes Mirande 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande