vrijdag 20 maart 2020

Proost 18!




Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
 voor de maand maart ligt weer in de winkels.


Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeldkaartje.



Ik heb 2 nieuwe mallen met elkaar gecomineeerd.
De mal met de tekst "proost" en de mal met de kaarsjes,
 die eigenlijk hoort bij de tekst "Hoera".

De onderstaande mallen heb ik gebruikt voor het maken van deze kaart.

 Card Art Proost 470 713 777             Card Art Hoera 470 713 779
                           

  

Ik heb de mal proost eerst overgetrokken op creme carstock. 
Daarna ben ik met design papier aan de slag gegaan. 
Ik heb de letters overgetrokken en uitgeknipt
 om ze vervolgens nog een keer te matten op zwart cardstock.


Ik heb de tekst "proost" op een witte kaart geplakt, 
aan de zijkanten van deze kaart heb ik nog een extra bruggetje gemaakt
 waardoor ik de kaarsjes erachter kan  plakken. 


Ik heb voor deze 18 kaarsjes gebruikt, 
ik heb de bestaande mal dus iets verlengd 
en 2 x achter elkaar geplakt. 
De kaarsjes heb ik met 4 verschillende designpapiertjes gebruikt, 
die ik om de beurt gebruikt heb.
Voor de vlammetjes heb ik goudpapier gebruikt.  
Het was even een werkje om dit allemaal uit de knippen
 maar ik ben wel blij met het resultaat.



De champagne glazen heb ik gestanst uit goudpapier. 
Net zoals de leeftijdsprikkertjes.
Die heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.
Hierna heb ik met een stempelset nog de tekstjes gestempeld. 
Toen vond ik de verjaardagskaart wel klaar om te versturen.

Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


18 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart voor een 18-jarige. Heel toepasselijk! Tof om 2 mallen bij elkaar te gebruiken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om 18 kaarsjes voor 18e verjaardag te maken. Super. Gr Leanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super deze mallen en wat heb je er iets moois mee gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Leuk om die 2 mallen te combineren! Wat een leuke collectie weer.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je van die mallen gemaakt. Aardig at werk zo met de kaarsjes en vlammetjes erop. Het eindresultaat is in ieder geval mooi geworden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ook al zo mooi, heel erg leuk gemaakt....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Wat een super idee om de 2 mallen zo te combineren.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergave kaart voor iemand van 18.
    De kleuren zijn ook heel erg mooi bij elkaar gezocht....top!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze feestelijke kaart Mirande... zo gaaf met die kaarsjes erop...mooie combinatie van die 2 mallen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooo deze is zo leuk. Leuk gecombineerd samen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super idee dat je 2 DDBD mallen gecombineerd hebt
    gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een echte feestelijke creatie. Heel mooi Mirande.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super feestelijke kaart, geweldige mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk!! ook zo'n leuk idee om 2 mallen samen te combineren. Daar was ik zelf nooit op gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart! Vond de mal al interessant maar nu weet ik zeker dat ik deze wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eat is dit een superleuk idee.
    Mooie combo van twee prachtige mallen.
    Dank je wel voor het leuke idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande