zondag 1 maart 2020

Waai eens lekker uit!



Hallo allemaal,

Het is alweer maart dus ook deze maand hebben 
we weer een leuke challenge voor jullie bedacht. 
Dit keer mogen jullie aan de slag met het thema "De Zee". 
Dit is een favoriet thema voor mij. En bij jullie?

Maak n.a.v. de onderstaande sketch een creatie
en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.


Dit is mijn voorbeeld


We hebben voor deze challenge 2 verschillende 
Dutch Doobadoo mallen met elkaar gecombineerd. 
Namelijk de schatkaart en het anker.


Dutch Card Art Treasure Map A 5
470 713 718
Dutch Card Art Anker A5 
470 713 765


Ik heb de schatkaart eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Dit is een oud vel, die ik tijdens het opruimen van mijn scrapkamer tegen kwam. 
Wie eens een keer opruimt komt nog eens wat tegen zullen we maar zeggen.😂
Alle randjes heb ik bewerkt met grijze distress inkt.
Hierna heb ik het anker overgetrokken op wit cardstock.
Het designpapier wat ik hiervoor gebruikt hebt komt uit mijn restjes bak. 
Ook bij het anker heb ik alle randjes bewerkt met grijze distress inkt. 


Vervolgens ben ik met verschillende stansen aan de slag 
gegaan om het tafereeltje verder aan te kleden.
Dit keer heb ik gekozen voor de stansen van Elizabeth Craft Design.
 

De zeemeeuwen horen bij de stans van de vuurtoren.
 De tekstjes op de kaart heb ik gestempeld met een 
stempelset van Marianne Design.

 

Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden. 
Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes
Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande