zondag 22 maart 2020

Lot's of love




Hoi, Hoi,

Met deze ontzettend gave nieuwe Dutch Doobadoo mal 
heb ik dit mini-album gemaakt waarin ik foto's
van mijn lieve nichtje heb verwerkt. 
Ik heb voor dit album de onderstaande mal gebruikt


Dutch Card Art Mini Album met pocket A4
470 713 776

Ik heb de mal zonder pocket voor mijn album 2 x gebruikt 
en de mal met de pocket 1x.
De mallen heb ik eerst overgetrokken op creme 
cardstock en ze vervolgens uitgeknipt.
 Hierna heb ik alle pagina's bepakt met designpapier. 
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een papierblok, 
die ik gekocht heb bij mijn favoriete winkel 😃.
 

 Ik heb alle randen van het designpapier bewerkt met een 
distresser en vervolgens bewerkt met zwarte inkt.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende foto's van mijn nichtje. 
Ik heb de foto's gemat op zwart papier.
 Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen, 
die je kunt gebruiken voor de planner. 


De bloemetjes heb ik ook gemaakt met een stans. 
In in het hart van ieder bloemetje heb ik een plakpareltje geplakt. 
Op de bovenstaande pagina heb ik ook nog enkele stempels gebruikt.


I
 Hierboven zien jullie de pagnia met de pocket.
In de pocket heb ik een label gemaakt waarop ik 2 verschillende foto's verwerkt heb.
Ook heb ik wat stempeltjes gebruikt.
Wij zijn helemaal in de wolken met jou, is gemaakt
 met een stempelset van Carlijn Design.
Het wolkje op de volgende pagina is ook gemaakt 
met dezelfde stempelset van Carlijn.

 

Ik heb het hoofd van mijn nichtje voor de foto's iedere keer even  
met een bloemetje omdat ik liever niet wil dat ze 
overal op het internet terug te vinden is.
De 3 pagina's van het album het ik eerst aan elkaar geplakt.
Hierna heb ik er met een crope a dile 2 gaatjes in gemaakt.
Door de gaatjes heb ik lintjes geknoopt en daaraan hangt een bedeltje. 
Hier heb ik overigens nog geen duidelijke foto van gemaakt. 


Ik ben zelf heel erg blij met album. 
Nu ga ik het snel aan mijn broer en schoonzus 
geven als cadeautje in deze moeilijke tijd. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ik weet zeker dat er nog wel meer albums zullen volgen.
Wat een supergave mal is dit!!!
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



4 opmerkingen:

  1. Wow.....dit is echt SCHITTEREND Miranda.....heel erg GAAF gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de uitleg. Had niet geweten hoe je het in elkaar zet. Super mooi albumpje! Groetjes Jannie Tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie album. Heel lief en schattig en een heel leuk cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig babyboekje heb je voor je nichtje gemaakt! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande