vrijdag 15 januari 2021

Daar moet op gedronken worden!


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een jarige man. Ik heb hiervoor 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt. Voor de basiskaart heb ik deze shape art mal gebruikt. 


Dutch Doobadoo Card Art Shield
470 713 204
Deze heb ik 3 x overgetrokken, 1x op wit cardstock, 1x op zwart cardstock en vervolgens nog een keer op designpapier. Dit desginpapier komt uit de Crafty Kit Gentlemen van Dutch Doobadoo



Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de mal van de bierflesjes. 


Dutch Card Art Bierflesje 
470 713 829


De randen van de flesjes heb ik bewerkt met bruine inkt. Het designpapier en de plaatjes die ik op de etiketjes van de flesjes heb geplakt komen ook uit de Crafty kit. 


Als laatste heb ik er nog een tekst bijgeplakt, die komt van het stickervel uit de Crafty Kit.
Ik ben best blij met deze stoere mannenkaart Meestal vind ik dit lastige kaartten maar met de Crafty Kit gaat het ineens een stuk gemakkelijker. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande













 

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart!
    Mooi hoe je de 2 mallen van DDBD hebt gecombineerd.De details zijn super.
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande