zaterdag 23 januari 2021

Heb een heerlijke dag


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de mal van de fles uit de nieuwe Crafty kit. 

Crafty Kit Sea Bottom 
473 005 001

Het papier heb ik helaas nog niet dus daarom heb ik ander papier gebruikt. Ik heb er een shakerkaart van gemaakt. 


Ik heb de mal van de fles eerst overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de fles overgetrokken op desingpapier van Noor/Joy. Dit is een zeelijn. Uit het designpapier heb ik venster gesneden en hier achter heb ik een stuk mica geplakt. Vervolgens heb ik er foamtape achter geplakt en er wat blauwe sequins ingestopt. Maar voordat ik dit dicht kon plakken heb ik eerst in de fles een tafereeltje gemaakt met de nieuwe build up mal van de zeeleeuw. 


Build up Zeeleeuw
 470 713 849



Op de piratenmuts van de zeeleeuw zit een meeuw die alles goed in de gaten houdt.
Verder heb ik er nog een tekst in gestempeld. Dit is een tekst van Marianne Design.  Hierna kon ik de fles echt vastpakken zodat het schudvenster klaar is. 

De buitenkant van de fles heb ik nog gepimpt met verschillende stansen van touwen en een anker.  Alle gebruikte stansen zijn van Marianne Design. 


Bovenaan de fles hangt een briefje, die eigenlijk in de fles hoort te zitten. Op dit briefje heb ik de tekst "Heb een fijne dag" gestempeld. 


Ik vind het een hele leuke mal waarmee ik vast nog wel wat ander kaartjes zal gaan maken binnenkort. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande