zaterdag 9 januari 2021

Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Vandadag laat ik jullie dit verjaardagskaartje zien. Dit kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal van de cadeautjes. 


Dutch Card Art Present
470 713 835

Ik heb de basiskaart gemaakt van zilver papier. Vervolgens heb ik deze beplakt met verschillende restjes designpapier. De pinquins op de kaart heb ik gemaakt met de nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo. Ik heb de pinquins voor deze kaart wel iets kleiner gemaakt en ze iets aangepast. 


Dutch Build up Pinqin
470 713 842



Deze pinquin heeft een verjaardagsmutsje op, die heb ik gemaakt met een stans.
Verder heb ik met een stans wat sneeuwranden gemaakt zodat de pinquin in de sneeuw staat naast alle cadeautjes, die hij krijgt voor zijn verjaardag. 


Bovenaan heb ik nog een slinger gemaakt, hiervoor heb ik een stans gebruikt. 
Aan de rechterkant heb ik ook een pinquin geplakt. Die is zo blij dat hij naar het feestje mag dat hij staat te springen met een ballon in de hand voor de jarige. De jarige wordt 4 zoals jullie vast al gezien hebben. Met een stans van Marianne Desing heb ik het woord gefeliciteerd gemaakt. 


Ik vind het zo wel een hele vrolijke verjaardagskaart geworden en ik denk dat de jarige er ook wel heel blij van wordt. 


Leuk dat je weer een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot een volgende keer. 

Groetjes Mirande




 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vrolijke kaart!
    groetjes
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk! En vast niet voor jezelf gemaakt, maar nog van harte gefeliciteerd met je eigen verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande