dinsdag 5 januari 2021

Hiep Hiep Hoera een zoon!


Hallo allemaal,

We beginnen het jaar in de Dutch Doobadoo Build up groep ook weer met een nieuwe challenge. Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kaart en plaats deze in de build up groep van Dutch Doobadoo. 



Voor de basis van deze kaart heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt. 


Dutch Doobadoo Cart Art Baby Bottle 
470 713 582
Ik heb deze mal overgetrokken op wit cardstock, vervolgens uitgeknipt en beplakt met designpapier van My Favorite Things. Met een fine-liner heb ik overal nog een zwarte lijn om de fles heen getrokken.
Om de hals van de fles heb ik enkele lintjes geknoopt met daartussen een bedeltje van een babyrompertje. 


Het labeltje heb ik gemaakt met een stans. Op dit labeltje heb ik een tekst gestempeld met verschillende tekst stempels, het sterretje heb ik ook nog een paar keer op het designpapier gestempeld. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal van de kangeroe






Mama kangeroe heeft nog een flesje in haar hand, die heb ik gemaakt met een stans van DenDennis.
Doe jij ook weer gezellig mee met deze challenge. Heel veel plezier en succes.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande