maandag 18 januari 2021

For You

 

Hoi, hoi,

Ik heb een kaartje gemaakt voor een jarige vriendin. Ze krijgt als cadeau een high tea en daarom heb ik dit kaartje voor haar gemaakt. Voor de basiskaart heb ik de Dutch Doobadoo mal van  een theepot gebruikt.


Dutch Cart Art Coffee Pot A5

470.713.695


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en vervolgens beplakt met designpapier van Maja Design. Aan de onderkant heb ik een pocket gemaakt waarin ik een kaartje heb gestopt. Op dit kaartje heb ik de tekst "Er is altijd tijd voor thee en cake" Deze stempel komt uit een set met allemaal leuke tekstjes over thee drinken. Volgens mij was dit een set van Joy.  

Daarna heb ik nog wat stress steentjes opgeplakt van grijze hartjes, die had ik nog ergens liggen in mijn hobbykamer. Verder heb ik met een randstans een hartjesrand bovenaan de pocket gemaakt.

 Het kaartje "For You" komt uit een setje wat hoort bij een pakket designpapier maar hij paste perfect bij dit kaartje. Met een lintje heb ik dit kaartje aan het handvat van de theepot gestrikt. 



Hierna heb ik tussen mijn Magnolia stempels dit schattige poppetje gevonden. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Hierna heb ik wat bloemen en wat takjes op het kaartje geplakt en was hij klaar om verstuurd te worden. Helaas kunnen we nu nog geen afspraak maken voor een high tea maar zodra het weer mag gaan we dat samen snel doen. Even lekker bijkletsen.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande