donderdag 28 januari 2021

Hiiiieperdepiep Hoera!

 Hallo allemaal, 

Het is alweer februari. De maand van de liefde. Dutch Doobadoo heeft deze maand weer hele leuke mallen waarmee je leuke kaartjes kunt maken waarbij het thema liefde centraal staat. Alle nieuwe mallen liggen nu weer in de winkels en zijn uiteraard overal online te bestellen. 






  • Ga 28 januari t/m 30 januari langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

We hebben weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol ideetjes. Dit is mijn voorbeeld.


Voor deze kaart heb ik deze nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt.

Dutch Doobadoo Card Art Key to my heart
470 471 844


Ik heb deze mal eerst overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de kaart beplakt met designpapier uit verschillende blokjes van My Favorite Things. Ik heb dit gecombineerd met zilver papier. Het hang gedeelte van het slot heb ik ook gemaakt van zilver papier. 


Ik heb de kaart verder versierd met een leuke stempel en stansen set van Marianne Design. Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 

 
De taartjes heb ik nog bewerkt met een glitterstift maar dat zie je niet op deze foto. De bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje en in de hartjes van de bloemetjes heb ik een puntje met stickels gemaakt. Het grasrandje heb ik zelf geknipt en hier en daar heb ik wat lijntjes getekend met een zwarte Fine-liner. Als laatste heb ik nog wat tekstjes op de kaart gestempeld. Dit heb ik gedaan met een nieuw setjes tekststempels van Marianne Design. Het woord Hoera heb ik gemaakt met en stans van Carlijn Design.

 

Ik vind het zelf wel een hele lieve en vrolijke verjaardagskaart geworden en ik hoop dat de jairge door heeft dat ik met heel veel liefde deze kaart voor de jarige gemaakt heb. 
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van


Heel veel plezier bij het hoppen en nog een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Mirande



17 opmerkingen:

  1. Superleuk deze uitvoering..die is voor de ontvangster zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart met deze nieuwe mal. Blij dat ik 'm besteld heb nu ik jouw creatie zie. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke en lieve kaart. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk!! Wat een schatje!!!
    Gr. Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes, mooie kaart 👌👏
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave creatie Mirande....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke kaart is dit,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaart met de vrolijke varkentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschoon kaartje met de varkentjes en het hart.
    Lief designpapier en lieve kleurtjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd met die vrolijke varkentjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superlieve kaart! Geweldig nieuwe mal ook!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! Ook die sleutel door het hart😁 ik moest wel even 2 keer kijken😅 zal wel zijn dat mn nieuwe bril nog niet klaar is🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart,met de varkentjes,en wat een liefde,met de sleutel naar je hart,geweldig

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande