donderdag 14 januari 2021

Winter


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een winterkaartje zien. Ik heb hiervoor de onderstaande winter mal van Dutch Doobadoo gebruikt.



Dutch Card Art A5 Winter
470 713 759

Ik heb deze mal overgetrokken op wit cardstock en de daarna de letters op designpapier uit een papierblokje van Marianne Design. Daarna heb ik de letters nog een keer gemat op cardstock in bijpassende kleurtjes. Nadat ik alle letters opgeplakt heb, heb ik met een zwarte fine-liner nog wat extra zwarte lijnen getrokken zodat de tekst nog wat meer opvalt. Met foambal klei heb ik hier en daar wat sneeuwrandjes gemaakt. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de build up mal van de pinquin.


Dutch Build up Pinquin
470 713 842


De pinquin heeft zich een beetje verstopt achter de letters. Aan de zijkant heb ik nog een sneeuwman gemaakt. Hiervoor heb ik de box art mal gebruikt 470 713 840. Ik heb niet de gehele mal gebruikt maar een gedeelte ervan. 



De sjaal bij de sneeuwman heb ik zelf geknipt. Achter het tafereeltje heb ik zelf nog een rechte kaart geplakt zodat deze ook rechtop kan staan. Ik heb wel zin in een klein beetje sneeuw. Laat die winter maar komen met een laagje sneeuw en dan snel naar het voorjaar. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande