zondag 3 januari 2021

Hoera een meisje

 


Hoi, hoi,

En dan is het 2021! Hopelijk wordt het voor ons allemaal een beter jaar dan 2020. We starten dit jaar de maand januari weer met een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo. Dit is mijn voorbeeld. Ik dacht na de donkere decembermaand kies ik maar voor vrolijke kleurtjes voor een geboortekaartje voor een meisje. 

Wil je ook mee doen? Maak dan n.a.v. deze challenge een kaartje en plaats deze in de Dutch Doobadoo challenge groep. Voor deze challenge gebruik je de Dutch Doobadoo Card Art Diagonal Fold 
470 713 327

  
Ik heb eerst de baisimal overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met desingpapier uit een papierblokje van My Favorite Things. 


Ik heb op dit kaartje een afdrukje van Wild Rose verwerkt. De afbeelding heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De afbeedling heb ik uitgestanst met een ronde stans met een stiksteekje. Daarachter heb ik nog een rondje met een sierrandje geplakt, die ik gemaakt heb met een nestablitiy. Achter de basiskaart heb ik een rechte kaart gemaakt waarop ik de basiskaart geplakt heb.  De tekst "Hoera een meisje" heb ik gemaakt met een alfabetstans. 


Wanneer je kaartje openmaakt ziet hij er zo uit. Ik heb aan de binnenkant tekstjes gestempeld. De kaart heb ik verder afgewerkt met wat takjes en bloemen. Alles heb ik weer gemaakt verschillende stansen. 


Ik ben benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden. We hopen dat jullie allemaal weer mee gaan doen met deze leuke challenge. Heel veel succes en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Wat leuk, dit meisjeskaartje! Grappig dat je de DDB mal niet als basis hebt gebruikt maar op een kaart. Heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande