dinsdag 12 januari 2021

Happy Day

Hallo allemaal,

Hebben jullie het nieuw gave papier pakket van Dutch Doobadoo al gezien? De Crafty XL kit.


Het is echt supermooi papier en ook nog in groot formaat. Ik word er helemaal blij van! We hebben voor jullie met dit leuke pakket een leuke bloghop georganiseerd boordevol leuke ideetjes. 


  • Ga 12 januari 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeld. 


Ik heb er voor gekozen om niet de mal uit het het pakket te gebruiken. Ik heb gekozen voor een andere nieuwe mal, die aan het eind van deze maand uitkomt. Dit is een hele leuke mal en zo kan ik jullie dus laten zien dat je met dit papier dus ook hele leuke kaartjes kan maken wanneer je een andere mal gebruikt. 

Dit is de mal die ik gebruikt heb
Dutch Shape Art 

470 713 207


Ik heb deze mal 3 x overgetrokken. 1x op zwart cardstock, 1 x op roze cardstock en nog 1x op het nieuwe designpapier. Hierna heb ik een hartje getekend op het nieuwe roze dsignpapier, hiervoor heb ik ook een nieuwe mal gebruikt. Dat is de onderstaande mal


Dit hartje heb ik achter de afbeelding geplakt en vervolgens heb ik nog een klein stukje designpapier aan de rechterkant op geplakt. Hierna heb ik een afdrukje gemaakt van een Wild Rose stempel. Dit afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Als laatste heb ik nog wat plaatjes uit het uitdrukvel gebruikt en deze hier en daar op de kaart verwerkt. 


De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelsetje van Carlijn Design. 


Op deze foto's  kun je de leuke uitdrukplaatjes van deze Crafty kit XL goed bekijken. Zo leuk om lekker met deze vrolijke kleurtjes en voorjaarsplaatjes bezig te zijn. 


Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen en nu mogen jullie gezellig door hoppen naar
het blog van 


Heel veel hopplezier en nog een hele fijne dag gewenst. Tot snel. 
Groetjes Mirande



9 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande