donderdag 5 april 2012

Cadeaudoosje



Hoi, Hoi,

Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties op mijn spiegelkastje. Ik werd zo enthousiast door het lezen van jullie spontane reacties dat ik sta te popelen om er nog een te maken en gelukkig had ik er destijds twee gekocht. Dus..... snel aan de slag dan maar. Hahahaha.
Vandaag heb ik een cadeaudoosje dat ik graag wil laten zien aan jullie.
Dit is een doosje wat ik al een poosje klaar heb. Ik heb het gemaakt voor  mijn collega, die inmiddels de trotse moeder is van een mooie dochter. Ik zag het modelletje staan in een Magnolia Magazine. In het doosje heb ik leuk rompertje gestopt wat ik haar cadeau heb gegeven tijdens het kraambezoek. Dat kraambezoek was wat aan de late kant omdat ik ziek ben geworden dus vandaar dat ik het nu pas kan posten.
Ik was er eigenlijk van overtuigd dat ze een jongen zou krijgen. Ik had al een geboortjekaartje en een doosje voor een jongentje klaar. Maar toen werd het een meisje. Oei, nog even snel een geboortjekaartje gemaakt en dus ook een cadeaudoosje voor een meisje.
En dit is het resultaat.

Het setje wat Joan van ons cadeau heeft gekregen.

Het papier had ik al heel lang in de kast liggen en kwam nu goed van pas. Achter de Magnoliaafdrukjes heb ik een zwarte enveloppe verstopt met een labeltje waarop onze felicitaties staan. Aan het strikje hangt ook nog een babyspeldje. Ik vond het toch wel een leuk idee om de naam van de baby ook nog op de doos te zetten. Dit heb later nog gedaan daarom is de ene foto met naam en de andere nog niet.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze creaties vinden. Bedankt in ieder geval weer voor je bezoekje.
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

13 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan Mirande en prachtig papier heb je gebruikt.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dit setje. En zo persoonlijk met die naam erop. Wel handig dat je nu nog een setje in voorraad hebt voor een jongetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan! Jij maakt toch altijd zo'n mooie spullen! Mijn tijd om kindjes te kopen is voorbij anders gaf ik snel mijn adres! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je dan toch maar heel snel voor elkaar gekregen :-) Heel mooi gemaakt! Zo persoonlijk, leuk! De kalender is ook zo gaaf!
    Fijne Paasdagen,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer super uit zeg, heel mooi!!!
    Fijne paasdagen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi gemaakt Mirande! Mooie kleuren en wat een schattige Tilda op de maan! De kalender is ook helemaal geweldig, net zoals het super leuke spiegelkastje in de post hieronder!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Mirande! Je spiegelkastje is super, wat een schitterend geheel heb je ervan gemaakt!!
    Je geboortkaartje is een schatje en de kalender erbij vind ik geweldig mooi!

    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeautje, wordt veel persoonlijker zo. Erg leuk dat kalendertje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mirande,

    het kalendertje heb ik in het echt gezien, toen ik op kraambezoek was bij Joan. Heel erg leuk!! Het doosje is ook leuk, alleen lijkt het op de foto net een kaart...heel mooi. Ik dacht ook dat ze een jongen zouden krijgen...
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave creaties heb je gemaakt! Ziet er super leuk uit hoor! Fijne paasdagen!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miran,

    Wat een leuk setje is het zo geworden zeg. Het ziet er zo vrolijk uit. Dat is toch wel super voor ouders hoor om zo'n kraamkadootje te krijgen. Helaas kende ik jou toen nog niet, hihi. Hele fijne paasdagen.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Mirande, wat een super mooi kraamkado is dit geworden zeg! Daar is heel wat tijd in gaan zitten! Jee en dan had je alles al klaar voor een jongentje...nou heb je nog wat op voorraad, hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande