maandag 23 april 2012

Kraamcadeautje


Hoi, hoi,

Op het blog van stempeleinmaleins zag ik een tutorial van dit leuke doosje. Toen ik zag wist ik direct dat ik daar een kraamcadeautje van wilde maken. De basis van het doosje heb ik gemaakt van kraft. De randen heb ik geinkt met distress inkt, vintange photo. Met nog wat restjes Maja Design papier heb ik het doosje beplakt. Het doosje heb ik verder aangekleed met wat bloemetjes, vlindertjes, een kantje, een roze lintje, enkele stempeltjes (van Eline) en mijn nieuwste nestabilitie floral ovals. Hij is zo mooi, vind ik.
Aan de ene kant van het doosje heb ik een paar witte sokjes gedaan en aan de andere kant een lief knuffeltje.



Nu nog een foto met het knuffeltje erin. Zo schattig!

Ik vind het zelf een heel leuk kraamcadeautje geworden en ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Voorlopig kan het doosje nog even bij mij in de kast op mijn scrapkamertje staan omdat de baby nog geboren moet worden over enkele weekjes. Ik heb dus nog tijd om er ook nog een leuke kaart bij te maken.
Ik wil jullie weer bedanken dat jullie de moeite hebben genomen om weer een bezoekje aan mijn blog te brengen. Ik zou  het leuk vinden wanneer je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met heel veel plezier en ik kon zeker ook een keertje op jouw blog kijken.
Groetjes Mirande

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Mirande! Wat is dit een leuk cadeaudoosje, succes verzekerd, daar ben ik zeker van!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat is dit een schattig doosje, zo lief met dat knuffeltje erin! Dit is echt een heel leuk kraamcadeautje!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhhh wat heb je dat super mooi gemaakt, geweldig!!!!! Het is écht een heel lief kadootje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kraamkadootje, super leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan, een mooi kadootje zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt dit geweldig gedaan, hoe die knuffel er zo in zit ziet er zoo grappig uit!!
    mooi gemaakt alles. prachtig kado!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig doosje Mirande. Werkelijk een schitterend kraamcadeau.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is geweldig, heel mooi. En erg leuk bedacht. Kan zijn dat ik dit idee eens van je zal lenen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief en schattige kraamcadeautje! Een prachtige doosje heb je gemaakt. En bedankt voor de link, ik ga daar ook even kijken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schattig doosje heb je gemaakt! Heel handig om dat van te voren te doen. Geen gestress als het kindje geboren is.
    Dat is dan een voordeeltje, dat je tijd hebt om rustig voorbeelden te zoeken en te vinden op andere blogs of sites. Het ziet er zo leuk uit met die olifant in het doosje....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch weer een super gaaf kadootje gemaakt! Helemaal top, jij zorgt voor een leuke afwisseling bij mijn blog-rondje omdat je ook andere dingen maakt naast de kaarten. Heel erg leuk!! Haal je jouw ideeen van een "vaste" site/ blog of is dat heel wisselend? Ik ben de laatste hand aan het leggen aan een vogelhuisje. Komt in een grote houten boom die sinds gisteren achter onze bank hangt. Daar komen allemaal dingen in te hangen. Hierna nog 2 huisjes versieren, dan is hij klaar en ga ik m helemaal compleet posten op mn blog. Loop al een jaar met dit idee, t is nu bijna helemaal af.... een pronkstuk :)

    Heel veel groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend geweldig kraamcadeau!! Ik vind hem echt snoezig, schattig en prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande