woensdag 25 april 2012

Fijne dag!

Hallo,
Hier ben ik alweer. Het zoontje mijn vriendin vierde alweer zijn zevende verjaardag. Hij spaart voor een groot cadeau en wilde graag geld hebben. Ik vind het nooit zo leuk om dit alleen maar in een enveloppe te doen en ben even aan de slag gegaan met dit doosje. Ik zag het staan in het krantje Hobbyjournaal. Maar toen ik er eenmaal mee bezig was bleek dat ik dit doosje al een keer eerder gemaakt heb.
In het doosje heb ik het geld gedaan met wat lekkere snoepjes. Dat is toch veel leuker om te krijgen maar ook om te geven.

Dit jongentje voetbalt graag en hij speelt bij een club die speelt in rood, wit zwart. Vandaar mijn kleurkeuze voor dit dooskaartje. Het Magnolia afdrukje heb ik gekleurd met Derwent potloden en de stempeltjes die ik gebruikt hebt zijn allemaal van Marianne Design, volgens mij.


Na een klein uurtje knutselen wat dit het resultaat. Wat vinden jullie ervan?
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

18 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan! Stoere jongenskaart hoor! En wat een gaaf modelletje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uurtje....???? Wauw wat ben je snel!
    En wat een ontzettend leuk doosje. Daar zal de 7 jarige wel heel blij van worden. Ook dat je de voetballer hebt gebruikt en zijn favoriete kleuren. Dat is nou zo leuk, vind ik, om daar rekening mee te houden.
    Volgende week kan ik wel op een avond. Zeg maar wat jou het beste uitkomt. Inderdaad is dinsdag mijn vaste werkdag. Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wowww Mirande,wat is dit een schitterend doosje.
    Stoere stempel,geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje/kaartje!
    Echt iets om wat in weg te geven. En ik hou wel van lekker kleurrijke, met wat contrast erin. Lekkere stoere jongenskaart.
    Zou dit modelletje ook ergens digitaal te vinden zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig! Heel knap gedaan en inderdaad altijd veel leuker dan een gewoon envelopje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend doosje, heel leuk deze stempel erbij.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een klein uurtje knutselen en dan dit resultaat?? Wauw daar kan ik alleen maar van dromen denk ik haha. Maar ik ben n beetje traag soms... ben ik niet helemaal tevreden, moet ik er nog even over denken enzo.... haha Ziet er erg leuk uit! Dit modelletje heb ik ook ns gemaakt als geboortekaartje. Had sokjes gekocht maar die pasten er net niet in :(
    Heb trouwens een prijs gewonnen met het kalendertje, dus ik mag je wel bedanken voor t geweldige idee!! Bij deze: Bedankt!!!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zeg, geweldig!!! En dat na een uurtje knutselen??? Knap hoor... haha, zo snel zou ik dat niet kunnen hoor!!

    gr arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande,
    Leuk die doosjes. Ook die met het kraamcadeautje erin.Ik denk dat de ontvanger niet kijkt op jou blog wat jij allemaal maakt? Wie weet waag ik mij daar ook nog wel een keer aan, nu even andere dingen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartdoosje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk doosje heb je voor de jarige gemaakt.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuke doosje en je hebt het zo snel gemaakt! Petje af! Het is een heel leuk idee om een cadeautje in te doen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi doosje-kaartje heb ik al eerder op you tube gezien en over mijn boekje londen nee deze heb ik niet bij zaren gemaakt maar komt ook ergens van you tube
    nog een fijne dag hoor liefs Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Miran, nou heb ik eindelijk even tijd om te reageren bij jou. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Grappig dat je achteraf dit modelletje al kende. Heel herkenbaar, we maken ook zo veel dat je het soms niet meer weet. Ook je vorige doosje is erg leuk. Een superleuk idee voor een kraamkadootje.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Mirande.
    prachtig gedaan en dat in zo'n korte tijdbestek.
    fijne avond en succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeee...dat doe ik niet in een uurtje hoor! Wat ben jij snel! Het resultaat vind ik wel heel erg mooi geworden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uurtje werk zei mijn paps altijd maar dan werd het rustig een hele dag als het niet langer duurde.
    Bij dit werkstuk zal ik ook wel een hele dag zitten. Wat ben jij rap. Het resultaat is super wat een leuke kaart en idd veel leuker geven dan alleen maar geld.
    Je vorige creaties dat geboorte cadeau is ook helemaal super hartstikke leuk.

    Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeps wat ga je snel!
    Door dat vele oefenen en wandelen schiet bloggen erbij in!
    Wat een mooi doosje in je vorige post heel liefcmet een knuffeltje en sokjes maar ook super om te vullen met andere dingen!
    Dank voor de leuke link!
    Dit doosje gaat ook zeker in de smaak vallen bij de kleine voetballer, mooi modelletje ook!
    Geniet van een fijne koninginnedag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande