zondag 15 april 2012

Deze stoere meid is op alles voorbereid!

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit stoere kaartje laten zien. Ik heb dit kaartje gemaakt omdat ik heel graag een keertje mee wilde doen met een challenge. Ik heb pas een keer meegedaan aan een challenge maar dat was meer toeval. Dit keer zag ik de challenge bij EKEF met het thema stoer. Ik dacht direct aan deze leuke stoere meidenstempel waar ik tot nu toe nog nooit wat mee gedaan heb, terwijl hij zo stoer en leuk is. 

Ik heb voor dit kaartje het papier van Maja Design "Life bij the sea". gebruikt. Deze lijn is al heel stoer op zich, dus hoefde ik er verder niet zo heel veel extra's bij te doen. Ik heb enkele sterretjes (deze heb ik gekregen van Maia in mijn verrassingskaartje), een touwtje en een stukje jute gebruikt. Op het labeltje heb ik de tekst "Je bent een kanjer" gestempeld en op de achterkant staat: Deze stoere meid is op alles voorbereid. Ik heb nu nog geen bestemming voor dit kaartje, maar dat zal vast niet lang duren.

Zoals ik al zei wil ik meedoen met de volgende challenge:

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn stoere meiden kaart vinden.
Ik wens jullie een hele fijne avond en tot snel.
Groetjes Mirande

23 opmerkingen:

  1. Superleuk gedaan! En heel veel succes met de Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miran, leuk dat je meedoet met een challenge. Je maakt een goede kans met deze leuke en vooral stoere kaart. Als ze natuurlijk niet weer de random reader gebruiken, hihi. Jammer dat ik geen stoere meiden heb anders had het kaartje mooi deze kant op gekund.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,

    wat een heerlijk stoer meidenkaartje! Echt een leukerd. Het is heel leuk om me te doen aan challenges. Niet omdat je iets wint (hoewel dat superleuk is) maar het lijkt mij helemaal geweldig als je bij de top 3 behoort. Is me nog niet gelukt, helaas. Maar een soort eer van je werk, dat het gewaardeerd wordt. En dat is wat minder leuk als het via random gaat. Maar wat ik e rook leuk aan vond is dat je aan het denken gezet wordt iets creatiefs te doen volgens een thema, onderwerp, sketch. Dat stimuleert mij wel, moet ik zeggen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi stoer kaartje heb je gemaakt.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk om hem te gebruiken want het is prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sipper gave stoere kaart is dit geworden. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb zopas jouw mooie blog ontdekt en heb mij volger gemaakt. Zelf blog ik nog niet zo lang, maar denk zoals jij (gelezen in een vorig bericht) leuk inspirend.... en al de rest... Erg leuk dat je van elkaar veel opsteekt en leert vind ik.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere kaart, voor mij heb je hem al gewonnen hoor.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een onwijs leuk en stoer kaartje, geweldig!!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is idd een hele leuke stoere kaart geworden! Succes met het meedoen aan de challenge.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en stoere kaart! Dat papier past er inderdaad heel goed bij!
    Gezellig dat je mee doet bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele mooie kaart. wow.. dat je zoiets bij dit stempeltje voor elkaar hebt gekregen. super!!
    echt een stoere kaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande! Wow dit is zeker een stoere meid, heel gaaf kaartje zeg! Dat papier heb ik ook gekocht, staat zo super bij Kraftpapier. Heb er ook eens ribbelkarton bij gebruikt in de naturel kleur. Staat ook erg leuk!
    Succes bij de challenge, wat beginnersgeluk is op zn plaats al geloof ik niet dat je dat nodig hebt. Jij maakt zulke gave dingen, moet je makkelijk mee kunnen winnen als je t mij vraagt ;)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is erg mooi geworden en dit stempeltje is idd heel leuk. Hij ligt ook nog ergens op mijn te wachten hihi. Moet hem toch maar eens gebruiken.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een stoere en zeer leuke kaart geworden, waar je denk ik grote kans hebt op een prijs. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gaaf, stoer kaartje!!!
    Leuk dat je mee doet met EKEF.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Mirande,stoere stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is idd een stoere meid! Mooi kaartje en leuk de verstopte label.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is zeker een leuke stoere meiden kaart.
    Vind hem super zo ook je tag met tekst een stoere meid is op alles voorbereid vind ik leuk gevonden.
    Suc6 met de challenge.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie, stoere kaart! Mooie papier en een hele leuke stempel! Ook een hele leuke tekst op de label! Veel succes met de challenge! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ja deze is echt gaaf! Ik heb dat dessin papier ook al voor vele doeleinden gebruikt! Maar zo is het ook echt schitterend!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie stoere Edwin en prachtig papier!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Mirande,
    Wat een leuke stoere kaart zeg! Prachtig met die kleuren.
    Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande