maandag 30 april 2012

Girls only

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post. Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen en het motiveert mij altijd enorm. Ik heb net weer even een blogrondje gedaan, had even een paar dagen wat minder tijd voor bloggen en wat heb ik weer een leuke dingen voorbij zien komen.  Zo leuk ik bruis weer van de ideeen. Het weer is vandaag te mooi om binnen te zitten maar anders was ik echt aan de knutsel gegaan.  Maar nu gaan we eerst maar even genieten van dit heerlijke zonnige weer.
Voor onze dochter heb ik deze deurhanger gemaakt.
Jullie kennen het vast wel dat de kids zonder grote broer/zus willen spelen wanneer er een vriendje/vriendinnetje is. Dus mama heeft de houten deurhangers maar eens uit de kast gepakt om deze te beplakken en te versieren. Dit is het resultaat. Merle is er helemaal blij mee en maakt er dankbaar gebruik van. De kant met girls only hangt meestal voor. Dat is dus flink balen voor de mannen bij ons thuis. hahaha
Op de voorkant heb ik haar naam gezet zodat iedereen direct kan zien waar haar slaapkamer is.
Ik heb eerste de randjes van de deurhanger roze geverfd, daarna heb ik de deurhanger bepakt met papier. Ik heb hiervoor de lijn "Kissing booth" van Basic Grey gebruikt. Echt leuk meidenpapier!
Op beide kanten heb ik een Magnolia afdrukje gebruikt, onze dochter is echt gek op roze en alles wat met prinsessen te maken heeft.

Verder heb ik de deurhanger aangekleed met wat bloemetjes en een knoopje. De hartjes horen bij de papierlijn en de tekst heb ik gemaakt met de lettermal van Tim Hotlz. Patricia nogmaals bedankt voor het lenen, ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt.
Ik wens jullie een hele fijne koninginnedag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

16 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Mirande!! Een prachtige deurhanger heb je er van gemaakt, kan me voorstellen dat je dochter er superblij mee is. Denk dat de meiden hier vroeger ook graag zo'n hanger hadden willen hebben.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande,

    wat leuk weer! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Lars gaat vragen om een boys only deurhanger...
    Of heb je daar al rekening mee gehouden?
    Gezellig dat je komt!! Ik confisqueer onze eetkamer, dan hebben we heel grote tafel voor ons tweetjes, ruimte en tijd zat!!
    Groetjes en geniet van het heerlijke weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mirande, wat een ontzettend leuk idee! heel herkenbaar ook... bij ons vinden ze dat heel erg moeilijk hoor om elkaar dan met rust te laten :) Dit kan een superoplossing zijn! Ik zal ze zodadelijk eens laten zien aan de kids. Jonne zal er zeker wel 1 willen, net zo heerlijk rose en met prinsessen :) Hij ziet er iig helemaal geweldig uit! Misschien dat ik er ook wel 1 voor mezelf maak, voor als ik lekker ongestoord wil knutselen ;) Haha!

    groetjes annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, je dochtertje haar privacylabel! Dat zal ze zeker heel leuk vinden en natuurlijk ook trots op zijn. Mooi gedaan en super die rozige tinten voor je kleine meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miran, wat heb je een prachtige deurhanger gemaakt. Ik kan me voorstellen dat Merle daar heel blij mee is. Ik hoop niet dat de aanleiding afgelopen woensdag was toen Joeri bij jullie heeft gespeeld en dat ze last heeft gehad van de jongens, hihi. Je uitnodigingskaart van Lars is ook erg mooi. Die plaats je vast binnenkort nog wel...poeh wat een werk heb je daar mee gehad, maar wel erg mooi.
    Ik spreek je gauw.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Mirande wat zal Merle hier blij mee zijn echt mooi!
    heerlijk dat zo'n klein dametje zoiets dan ook meteen gebruikt, daar doe je het toch voor!
    ik heb ook nog een super leuk album gezien voor Merle haha alsof je nog meer inspiratie nodig hebt.
    Hiervoor moet je even zelf bij google intypen: sweet fairy mini album
    Echt iets voor kleine meisjes!
    Inderdaad voor Lars zal er zeker ook eentje komen, leuk om te doen!
    Veel plezier samen met Ger Janne .
    Een hele fijne avond an deze heerlijk zonnige dag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Mirande, zeker leuk idee voor je dochter!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie deurhanger heb je voor Merle gemaakt, echt een meiden ding in deze roze kleuren.
    Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee was.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk zeg, schitterend!!! Heerlijk in het roze, een écht meiden kleur! Ik kan me voorstellen dat ze er héél dankbaar gebruikt (misbruik??? LOL) van maakt, super gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Merle boft met zo een creatieve moeder. Leuk leuk leuk! Ik denk dat Lars binnen no time ook om zo een leuk exemplaar gaat vragen?
    Veel plezier bij GerJanne. Samen knutselen is zoo gezellig (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige deurhanger gemaakt voor je dochter.
    haha...leuk geschreven.
    ook de tekst op die deurhanger...girls only...haha.
    echt heel leuk gedaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande,
    Dat is eens wat anders aan de deur dan de gebruikelijke deurhangers.
    Heel orgineel en mooi gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die is stoer en schattig! Wat zal dat in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk!
    Als ik dit aan mijn meiden laat zien weet ik zeker dat ze er alledrie een willen!

    groetjes , Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat is deze super leuk. Begrijp hoor dat Merle niet de mannen in haar kamer wil hebben.
    Heel leuk gedaan.

    Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande