dinsdag 17 april 2012

Little lady

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties, die ik hebt mogen ontvangen voor mijn stoere meidenkaart. Het werkt altijd zo motiverend. Ik vind het meedoen aan een challenge toch wel erg leuk en probeer deze week weer mee toe doen met de leuke challenge bij EKEF. Dit keer moet het een kaartje met bloemen worden, dat moet toch lukken lijkt mij.

Vandaag wil ik jullie weer eens een lo laten zien. Dit keer is het een lo, die ik nu in één keer heb afgemaakt. Ja, ja, ik begin het te leren.
Op de laatste nazomerdag vorig jaar, ergens begin oktober, zijn we met onze kids nog een middagje naar Bussloo geweest. Bussloo is een grote waterplas waarin je kunt zwemmen en waar de kinderen heerlijk kunnen spelen met water en zand. Natuurlijk had mama het fototoestel mee om deze bijzondere dag vast te leggen. Deze foto's heb ik die middag gemaakt van Merle.  
Merle poseerde als een echte dame voor de camera vandaar de titel "Little Lady".
Ik heb deze lo gemaakt met papier van My Minds Eye gecombineerd met zwart en roze cardstock. Het roze kaart aan de linkerkant hoort bij de papier lijn. Het linkerstukje van het kaartje heb ik bovenaan het labeltje bevestigd zodat je hieraan het labeltje naar boven kunt trekken. De foto's heb ik gemat op zwart cardstock zodat ze goed naar voren komen.
Ik vind het papier en de foto's al heel mooi en heb er daarom niet zo veel meer bijgedaan dan enkele bloemen en de titel, die ik gemaakt heb met de lettermal van Tim Holtz.



Ik ben benieuwd wat jullie van deze lo vinden. Ik heb de smaak weer helemaal te pakken met het maken van lo's, er zullen er dus nog wel een paar volgen denk ik.
Bedankt dat je weer even langs kwam om een kijkje te nemen. Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande


16 opmerkingen:

  1. Even een tegenbezoekje brengen....je maakt ontzettend leuke dingen! Prachtig met die foto's!
    Blijf je zeker volgen! Tot blogs,
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh deze is echt leuk geworden. Ik heb bijna dezelfde layout ook eens gemaakt. Leuk om te zien!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie layout Mirande! Het papier en de foto's zijn idd al zo prachtig dat hij niks mist hoor! Heerlijk ook zo'n fotomodel! Onze dochter is daar meestal ook niet vies van, onze zoon moeten we onzichtbaar fotograferen... Poseren komt niet voor in zijn vocabulaire! Een echte vent ;) Heb vanmiddag eens bij de Action geshopt, zie bij jou zulke mooie projecten voorbij komen... Heb vanalles ingeslagen, de ideeen moeten nog wat verder vorm krijgen maar dat gaat vast lukken! Ik ben nu druk aan de slag met vogelhuisjes. We hebben nl een hele grote boom uit MDF gezaagd en paars geverfd. Deze komt in de kamer te hangen, hier wil ik vanalles in gaan hangen waaronder dus vogelhuisjes (helemaal aangekleed natuurlijk!). Zal binnenkort eens proberen de boom op mn blog te posten....

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gedaan! Leuk met zo'n verstopte label!
    Mooie foto's ook, was het nu maar dat lekker nazomerse weer brrrrr...
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit prachtig gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirande,

    wat een leuke LO heb je gemaakt. Ik moest trouwens goed kijken, want op deze foto kun je goed zien dat Merle een zusje van Lars is, zeg!! Zie je dat zelf ook?
    Mooie combi met dat cardstock!
    En ik had je toch gewaarschuwd hè? Ook challenges zijn verslavend.....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooi layout Miran, maar ik had hem al gezien.
    Zoo leuk ook met die 3 fotootjes naast elkaar.
    En dan die echte meidenkleuren. Lekker hoor dat je zo goed op dreef bent, bij mij staat alles een beetje stil. Heb niet veel zin. Maar ja komt wsl wel weer goed. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er supermooi uit en het fotomodel is zo schattig .
    Echt toppie
    Grtz Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dat toch een mooi herinneringen voor later en zeker als ze zo super verwerkt zijn. Héél mooi weer Mirande!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie layuot, lieve meidenkleuren1 Leuk ook de drie fotootjes naast elkaar! Knap gemaakt weer!

    Gretjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige Lo, hele mooi indeling en leuke foto's.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog complimenten voor je leuke stoere meiden kaart!
    Wat een schatje die kleine Merle, ze staat volgens mij altijd wel mooi op foto's!
    Heerlijk deze roze met zwarte lay out echt heel mooi gemaakt!
    Sterkte morgen.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie LO Mirande!! Mooie kleuren en hele mooie foto's van je dochter! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahhh!! Mooi!! Nee...wat zeg ik: adembenemend mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is weer zo'n mooie LO.
    Prachtig gemaakt en wat een dierbare herinneringen voor als zij ouder zijn.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande