zondag 8 april 2012

Hoera 82!





 
Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer even de moeite neemt om een bezoekje te brengen aan mijn blog. Vandaag heb ik een kaartje en een paasmandje gemaakt voor mijn tante. Zij is 82 jaar geworden en geeft ter ere van haar verjaardag vandaag een feestje. Natuurlijk wilde ik niet met lege handen aankomen, dus ben ik samen met mijn kinderen gaan knutselen en natuurlijk heb ik er zelf ook nog een kaartje bij gemaakt. Het modelletje heb ik een keertje bij Patricia gezien. Ik vond het zo leuk dat ik het gebruikt heb voor dit kaartje. Het is een dubbele kaart met in het midden een zakje waar twee tags in verstopt zitten. Ik heb het mooie papier van Maja Design gebruikt, ik begin nu aardig door mijn voorraadje heen te komen. De voorkant ziet er door het papier al zo mooi uit dat ik daar niet zo heel veel extra's bij geplakt heb. Een vlindertje, een takje (dit takje heb ik van Maia gekregen) en een hartje. Op het hartje heb ik een tekst gestempeld.
De binnenkant van de kaart heb ik ook beplakt met designpapier. Ik heb mijn nieuwste nestabiltie floral ovals gebruikt, die vind ik zo gaaf! Ben er echt helemaal blij mee.
Ik heb een Magnolia afdrukje gekleurd met mijn Derwent potloden en verder heb ik wat bloemen gemaakt met de mallen van MD en de blaadjes zijn van crealies. De vlinder is gemaakt met een mal van Joy. De stempeltjes zijn Eline. Op de tags heb ik onze felicitaties gezet en de kinderen zelf hun namen laten schrijven.
De andere kant van de kaart heb ik versierd met een hart met een X-cut mal, heb ik ook nieuw. De stempel happy birthday is van Magnolia. Het vogeltje heb ik van Maia gekregen. Zo leuk, ik werd onlangs verrast door een heel leuk kaartje wat ze voor mij gemaakt had met allerlei leuke spulletjes erin en dit vogeltje is er een van. Ik zal van deze mooie kaart met alle leuke spulletjes snel een foto maken zodat jullie het ook kunnen zien. Maia, alsnog heel erg bedankt, ik was heel blij met je verrassingspost en zoals je ziet maak ik er dankbaar gebruik van.
Op de achterkant heb ik mijn naamstempel gezet en toen vond ik het kaartje wel af.
Ik vind het zelf een heel leuk modelletje en ben zelf er tevreden met het resultaat, het is alleen wel jammer dat ik het kaartje weer niet zelf kan houden. Toch ook maar eens een kaartje voor mezelf maken hahahaha.

Het paasmandje heb ik vorig jaar ook al eens gemaakt maar blijft gewoon een leuk mandje om cadeau te geven. Inmiddels heb ik er ook nog een voor onszelf gemaakt. Dat staat toch wel erg gezellig op tafel met de paasdagen, toch?
Wat vinden jullie van mijn kaartje en paasmandje?
Ik kijk uit naar al jullie leuke reacties, ik vind het altijd zo leuk om ze te lezen. Ik wens jullie nog een hele fijne paasdagen en tot snel.
Groetjes Mirande

18 opmerkingen:

  1. Hoi Miran,

    Wat een gezellig setje heb je gemaakt. Dat was vast en zeker een verassing voor je tante.
    Je kaartje is ook erg leuk geworden, leuk modelletje he, hihi!! Ik ben ook heel erg druk om de mijne af te krijgen, maar ja ik moet er 5 maken, dus dat gaat niet zo snel.
    En allemaal nieuwe spulletjes zie ik, ik kom gauw weer eens even bij je langs.
    Fijne paasdagen nog. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit heb je weer mooi gemaakt.
    prachtige combinatie van papier.
    dat mandje erbij is heel mooi ook!!
    geweldig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie! Ook de kleurkeuze vind ik prachtig en dan nog zo'n leuk mandje erbij! Volledig af tot in de details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig werkstuk, of eigenlijk twee.
    De voorkant met die prachtige roos op het papier heeft inderdaad niet veel meer nodig en is van zichzelf al mooi.
    Tja, en al het andere is gewoon te veel om op te noemen.
    Je hebt er echt veel aandacht aan besteed.
    Gefeliciteerd met je tante's verjaardag en ik geloof dat ze best blij zal zijn met de kaart en het mandje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend! Zowel de kaart als het doosje zijn heel mooi geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn je twee creaties! Je kaart ziet er tiptop uit. Veel mooie details op te zien. Ook zo mooi van kleur. Leuk dat paasmandje!
    Fijne paasdagen nog verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg, wat prachtig allebei!!!! Daar was je tante vast super blij mee, het is schitterend!!!
    Je mandje is ook heel mooi!!!
    Fijne 2e paasdag!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Mirande
    wat ziet het er weer allemaal prachtig uit je tante zal er erg blij mee zijn vooral oudere dames acepteren zo iets zeker
    ja en floriade 2012 is heel erg mooi hoor moet je ook eens gaan mischien iets om eens met je tante heen te gaan het is er erg rolstoelvriendelijk ook
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande,

    wat een geweldige kaart voor je tante!! Zo uitgebreid en mooi met die tags verstopt, superleuk. Je tante heeft zo echt even iets te bekijken.
    Je paasmandje is ook weer prachtig. Dat kun je dan gelukkig wel zelf houden....
    Wat grappig dat Reina jou complimenteerde met het doosje voor Corry...of haalde ze ons misschien door elkaar? Ze heeft namelijk gezien dat ik het aan Corry ga, omdat ik als eerste wegging en het haar toen gaf.....hiihihihi, nou, maakt ook niet uit. Bedankt dat je me de complimenten nog even doorgaf. Altijd leuk om te lezen.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Miranda, wow wat zijn jullie goed bezig geweest zeg! Super leuk om dit voor je tante te maken. Het model van het kaartje is inderdaad erg leuk zeg. En het mandje, tja altijd leuk om zoiets kado te geven! Slim om hem ook voor jezelf te maken, zonde toch altijd om al dat moois weg te geven, hihi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh wat ben ik achter bij iedereen en ik kom maar niet bij!
    Wat een pracht creaties zijn hier ook weer te zien zeg ook je cadeautjes uit je vorige post voor Joan mooi hoor!
    Leuk inderdaad om te zien dat je de friemeltjes die ik mee stuurde ook zo mooi gebruikt!
    Wat een prachtig modelletje die kaart met die tag !
    Dat mandje ook zo gezellig daar zal je tante heel blij mee geweest zijn!
    Leuk dat je er voor jezelf ook eentje gemaakt hebt, vind ik ook altijd jammer iets maken en meteen weer weg geven maar och we blijven zo lekker bezig he!
    Ik hoop dat het al weer een beetje beter met je gaat.
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande,
    Je blog bekeken. Leuke dingen maak je zeg!
    Ik las iets over enveloppes.
    Als deze niet passen, kun je ze ook heel goed zelf maken. En mooi papier gebruiken.Ik gebruik sollicitatie papier wat wel eens bij de Aldi ligt, dat is heel mooi chique papier. En ook vrij stevig. Het is heel leuk om er een bijpassende enveloppe bij te maken

    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LEuk! vooral dat paasmandje is heel gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt in een heel leuk model! Ook het paasmandje is super mooi!! Allebei gemaakt met prachtig papier en met super details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je mag met recht trots zijn Mirande. Dit is een superleuk setje. Wat zul je een plezier gehad hebben bij het maken. En je tante boft maar weer. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Mirande wat maak jij toch mooi creaties.
    zo ook weer deze kaart voor je tante met de gezegende leeftijd van 82 en dan nog eens zo'n mooie paasmandje erbij.
    Je vorige post ook nog bekeken want door de paasdrukte had ik die een beetje gemist. Vind die kaart en kalender ook weer super voor je collega.
    zo leuk en mooi gemaakt.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Mirande, allereerst bedankt voor jouw leuke berichtje op mijn blog. Moest met mn zus nog lachen, je begon met "hoi Akkina", nu lees ik bij de commentaren dat er iemand tussenzit waar je mij waarschijnlijk mee verward hebt. Geinig! Maar goed, moest even flink bijlezen op jouw blog. Je hebt bepaald niet stil gezeten zeg, wat een gave dingen heb je gemaakt zeg! Die piratendoos voor de juf, spiegelkastje (gewoon bij de Action zei je??) en al die prachtige kaarten en slingers.... super!! Heb dat spiegelkastje nog niet laten zien aan mn dochter... als ze dat ziet!!! Maar erg leuk gedaan. Ben ook meteen even bijgelezen wat betreft je infectie. Vervelend allemaal hoor, hoop dat het nu echt alleen maar bergopwaarts gaat! Aan de andere kant kunnen we nu nog meer en vaker genieten van je prachtige creaties omdat je nu waarschijnlijk veel meer tijd hebt. Hihi.
    Tot gauw,

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande