donderdag 12 april 2012

Heel veel sterkte

Hallo allemaal,
Voor de eerste keer heb ik een kaartje gemaakt om iemand heel veel sterkte te wensen na het overlijden van een dierbare persoon in zijn/haar familie. Deze kaart is voor onze buurvrouw en haar familie. Ik wil ze heel veel sterkte wensen na het overlijden van haar man en hun vader/opa. Ik heb het kaartje gemaakt nadat ik bij Christine een vlinderkaartje voorbij zag komen. Toen ik dat kaartje zag wist ik direct dat ik zo'n soort kaartje wilde maken voor onze buurvrouw.
Ik heb voor de randjes een randpons gebruikt, die ik bij de boekenvoordeel gekocht heb. Verder heb ik twee lintjes gebruikt en een vlinder van Joy. Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dit soort kaarten zo lastig dat ik me er vaak niet aan waag. De jouwe vind ik echter een heel erg mooi, smaakvol kaartje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en stijlvol.
    mooie ponsrand.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Apart mooi dit kaartje voor je buurvrouw.
    Zulke kaartjes zijn helaas ook nodig , ik vind het super lief van je!
    Alvast een fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en stijlvol kaartje! Prachtig zo met de ponsranden.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirande,

    toen ik het fotootje in mijn zijbalk zag staan acht: hee, zoiets heb ik eerder gezien...en je schrijft het al, bij Christine. Heel stijlvol, vind ik het en volgens mij doet een vlinder het altijd goed bij een sterkte-kaartje.
    Hoe vond je het om deze te maken? Niet helemaal je eigen stijl, maar ik vind hem echt supergoed gelukt!
    Leuk dat je oom en tante een bezoekboek hebben. Echt een goed idee.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie kaart geworden

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miran,

    Tja deze kaarten moeten helaas ook. Hij is perfect voor de reden waarvoor die gemaakt is.
    Je scrapt meestal een andere style, maar deze is heel mooi voor deze gelegenheid.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt ze mooi gelift Mirande! Alleen jammer dat we ze voor dit soort dingen ook soms nodig hebben. Ik heb er vandaag ook zo ééntje moeten maken, leuk is anders...
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, heel stijlvol.

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt hier een stijlvolle kaart gemaakt voor een verdrietige aangelegenheid. Het zal zeker gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gemaakt dit verdrietige moment.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Briljant. Stijlvol en smaakvol. Zal zeker in de smaak vallen dat er zo persoonlijk aandacht aan is besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Mirande, alhoewel de aanleiding natuurlijk vreselijk is vind ik dit een prachtige kaart zeg! Heel erg mooi gemaakt met die ponsranden, supergoed idee. Vind m erg stijlvol, ik vind dat toch altijd lastig om een kaart te maken voor een dergelijke gelegenheid. Dit idee ga ik zeker onthouden!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande