vrijdag 13 april 2012

Hoera 64!

Hoi, Hoi,
Ik maak eigenlijk nooit een kaart voor de verjaardag van mijn vader. Zoals ik dat eigenlijk nooit doe voor mijn man en kinderen maar daar gaat nu dus verandering in komen. Tenminste ik ga mijn best doen. 
Terwijl ik mijn papiervoorraad eens aan het doorspitten en opruimen was kwam ik een papierblokje van de Action tegen, waarin dit papier zat. Door het papier werd ik geinspireerd om een kaart voor mijn vader te maken. Hij wordt vandaag 64 jaar..
Ik heb het gecombineerd met zwart cardstock.
Ik vind het zelf wel een leuke kaart geworden. Raymond gaf me zelfs een compliment toen hij dit kaartje op mijn scrapkamer zag staan. Dus hij valt in ieder geval bij één man goed in de smaak hahaha.
De binnenkant heb ik ook beplakt.

Op de andere kant heb ik onze felicitaties geprint op een nestabilitie, daar heb ik geen foto van. Dit is weer een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn maar het is wel een keer leuk om iets anders te proberen. Dit was mijn post voor vandaag weer, tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

14 opmerkingen:

  1. Jee Miran, ik kan je haast niet meer bijhouden, je gaat als een trein. Dat is dan het enige voordeel van ziek zijn he, wat meer tijd voor je hobby. Ik hoop wel voor je dat je snel weer de oude bent.
    Even over je kaart, deze is mooi. En ook wel leuk voor je vader dat hij ook eens iets gescrapt krijgt van jou. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart, het papier is ook heel mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Mirande enne gefeliciteerd met je vader!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je vaders verjaardag.
    succes met je voornemen je naasten ook te verrassen met een kaartje voortaan.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader, je hebt een erg mooi kaartje voor hem gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Wat zal hij verrast zijn als hij deze prachtige kaart krijgt. Mooi papier heb je hiervoor gebruikt.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi mooie kaart,en gefeliciteerd met je vader.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verandering van spijs doet eten.....of niet? Alweer een kaart zonder afdrukje van Magnolia...en alweer een heel leuke. Zal je vader vast en zeker heel erg leuk vinden. Soms denk je dat ze er niet om geven, maar je zal nog verbaasd staan.
    Mooi papier en leuk met die 'scharnieren'. Wet je gelijk wat Raymond wel waarderen kan.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh. stom zeg, vergeet ik je helemaal te feliciteren met je vader! Van harte en dat je nog maar lang kan genieten van zijn aanwezigheid!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje!!!!!! Gefeliciteerd met je vader!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaart heb je voor je vader gemaakt.
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande, je hebt jezelf goed uitgedaagd deze week.... Eerst een condoleance kaart en nu deze mooie mannenkaart. Erg goed gelukt, prachtig mannen papier. Toch fijn dat je dan gelijk een compliment krijgt, dan weet je meteen dat ie geslaagd is!
    Fijn weekend en natuurlijk ook een fijne verjaardag voor je vader!!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Je hebt een hele mooie, chique kaart voor hem gemaakt! Prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande