donderdag 27 februari 2020

Van harte gefeliciteerd jarige.



Hoi, hoi,

Ik ben weer aan de slag gegaan met de mal van dit leuke cadeaudoosje.
Ik maakte er dit keer een cadeautje van voor een vriendin van mijn moeder. 



470 713 060 Dutch Box Art A4

Ik heb de basismal over getrokken op creme cardstock.

  

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier
"Hello Beautiful" van Piatek Trzynastego.
 Dit is een klein papierblokje. 
 Ik heb dit designpapier nog een keer gemat op roze cardstock. 
Hierdoor krijgt het doosje een net wat chiquere uitsstraling. 



Omdat het designpapier al zo mooi is hoefde ik er
verder niet zo heel veel meer aan te doen. 
Ik heb hier en daar een enkel bloemetje geplakt. 
Deze bloemen heb ik gemaakt met een bloemenstans in verschillende maatjes. 
De bloemen heb ik uit zwart of roze cardstock gestanst.
 In het midden van de bloem heb ik
 steeds een klein plakpareltje geplakt. 
Onder de bloemen heb ik nog wat blaadjes geplakt,
die heb ik ook gemaakt met een stans. 



Als laatste heb ik door het doosje twee verschillende kleuren 
lint geregen waar je het doosje mee dicht kan strikken.
Aan de bovenkant heb ik nog een cadeaulabeltje gestempeld
met de tekst van harte gefeliciteerd.  
De vriendin van mijn moeder was erg blij met haar verjaardagscadeau,
 die uiteraard gevuld was met lekkere chocolade. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande








2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande