woensdag 14 oktober 2020

Dikke mega knuffel van ons!


Hallo,

Ik heb nog een junglekaartje gemaakt, dit is wel een favoriet thema voor mij op dit moment.
Dit keer heb ik de pandabeertjes gebruikt van Marianne Design. Hiervoor heb ik de collectables gebruikt. 



De palmbladeren waartussen de pandaberen zich verschuilen heb ik gemaakt met een stans. Het designpapier wat ik gebruikt hebt komt uit een klein papierblokje met junglepapier, waar ik het vandaan heb dat weet ik helaas niet meer.


De tekst heb ik gestempeld met een stempelset van Marianne Design.


CS1066

Voor de basiskaart heb ik deze Dutch Doobadoo Shape Art Olivia mal gebruikt.


470 713 200 

Ik heb deze mal drie keer overgetrokken, 2x op cardstock en 1x op designpapier.
Hierna heb ik de verschillende lagen op elkaar geplakt. 
Het bamboetakje wat de rechterpanda beer vasthoudt hoor bij de stansenset van de pandabeer.


Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 

1 opmerking:

  1. Een hele mooie vrolijke kaart met de schattige panda beertjes. Een leuk basis vorm en mooi design. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande