zaterdag 17 oktober 2020

Kerstslinger








Hallo allemaal,

Het lijkt misschien nog ver weg maar voor je het weet is het weer kerst. Ik heb dit keer met de build up mal van het hertje een kerstslinger gemaakt. Ik gebruikte daarvoor deze build up mal

Build up mal hertje
470 713 796

Voor het maken van de vlaggetjes voor de slinger heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt.



Dutch Card Art Banner Flags
470 713 319

Zoals jullie kunnen zien heb ik voor mijn slinger maar 1 soort vlaggetje gebruikt. Ik heb deze overgetrokken op wit cardstsock. Daarna heb ik het vlaggetje voorzien van designpapier. Het rondje heb ik ook gebruikt. Hiervoor heb ik ander designpapier gebruikt. 


De letters op de slinger heb ik gemaakt met deze set van Dutch Doobadoo


Dutch Card Art Alphabet
470 990 110 

Ik heb de letters los gebruikt, dus de stukjes die er bovenaan zitten heb ik weg gelaten. 
De letters heb ik uit zilverpapier geknipt maar ze daarna nog wel een keer gemat op wit cardstock. Op het eerste vlaggetje en het laatste vlaggetje heb ik het rendiertje gebruikt. Met een zwarte en witte gelpen heb ik hier en daar nog wat accentlijntjes op het hertje aangebracht. Rode neus geeft het rendiertje toch net wat meer een kersteffect al zeg ik het zelf. 



Als laatste heb ik de vlaggetjes nog een beetje versiert met wat sneeuwvlokjes en kerstbloemen en takjes. Deze heb ik allemaal gemaakt met stansen. Ik vind het zelf wel een mooie kerstslinger geworden en kan niet wachten om hem ergens op te hangen maar ja daar is het nu nog wel een beetje te vroeg voor.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande