zaterdag 24 oktober 2020

Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag!



Hallo allemaal,

Dit keer maakte ik een verjaardagskaartje voor een grote snoeperd. 😂
Ik gebruikte voor deze kaart 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen. 
Als eerste de mal van de snoepautomaat.


Dutch Card Art kauwgomballen automaat
470 713 802


En daarna ben ik aan de slag gegaan met de build up mal van het konijn. Het konijn is namelijk ook dol op snoepjes ipv van worteltjes😂😋





Dutch Build up mal konijn
470 713 811

Hier zien jullie het konijn voor het feestje. Hij eet nu nog gezonde wortels.

 

Maar na het feestje eet hij nu liever snoepjes. 😂


Ik ben benieuwd wat jullie van dit verjaardagskaartje vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande






 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande