maandag 12 oktober 2020

Ziek? Van harte beterschap!


Hallo allemaal,

Het is weer herfst en naast de Corona klachten kan iemand natuurlijk ook nog gewoon ziek zijn. Dus maakte ik maar weer eens een beterschapskaartje. Hiervoor gebruikte ik 3 verschillende Dutch Doobadoo mallen. 
De label mal heb ik als basiskaart gebruikt. 



Dutch Shape Art Label A5
470  713 173

Deze heb ik voorzien van designpapier en aan de linkerkant heb ik wat lintjes aan het labeltje geknoopt. Hierna heb ik de mal met het woord ziek gebruikt.


Dutch Card Art Ziek?
470 713 641

 Ik heb dit keer de letters los gebruikt. 


Als eerste heb ik de letters overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik ze overgetrokken op designpapier en ze daarna nog een keer gemat op bruin cardstock. 
De eekhoorn ligt uit te zieken op het woordje ziek. Deze heb ik gemaakt met de build up mal van de eekhoorn.


470 713 797 

Met een tekststempel heb ik deze banner gestempeld. 


Onderaan heb ik nog wat herfstblaadjes en eikeltjes gestanst en deze daarna op de kaart geplakt. 


Ondanks het feit dat de eekhoorn zelf ook niet zo fit is denkt hij wel aan de zieke. Hoe lief is dat?
Nu snel deze kaart op de post doen voor een zieke, die na het ontvangst van deze kaart zich hopelijk weer snel beter gaat voelen.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven.
Groetjes Mirande


















 

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande