donderdag 29 oktober 2020

Wintergroetjes!




    
                                                                     Hallo allemaal,


Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.
Daarnaast zit er weer een leuke nieuwe Crafty kit uitgebracht .








We hebben dit keer ook weer een leuke bloghop voor jullie
 georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit kaartje heb ik 3 verschillende nieuwe mallen gebruikt. 
Als eerste heb ik deze mal voor de basiskaart gebruikt.


Dutch Foldcard Art
470 713 823

Het is eigenlijk een mal voor een schommelkaartje maar je kunt hem ook op deze manier gebruiken. 
Ik heb daarna de kertsboom uit de onderstaande mallenset gebruikt. De kleine kerstboompjes heb ik gemaakt met een stansje.





Dutch Card Art
470 713 827

Als laatste ben ik aan de slag gegaan met deze nieuwe build up mal. Wat is dit schildpadje onwijs leuk. Ik ben er helemaal weg van. Ik denk dat ik hier nog vele kaartjes weer mee ga maken.






Dutch Build art Schildpad
470 713 828 

Ik heb het schildpadje in elkaar geplakt met lijm en foam-tape zodat er wat hoogteverschil in zit. Met een gelpen heb ik nog wat accentlijntjes gemaakt. De tekst heb ik gestempeld met een kerststempelset van Marianne Design.
 

De kerstbloemen en takjes daaronder heb ik gemaakt met verschillende kerst stansjes. Als laatste heb ik met foamklei nog een randje sneeuw gemaakt en met glasparels heb ik nog wat sneeuwvlokjes op de kaart geplakt. 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart met schildpad vinden?
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van



Veel hopplezier nog en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

14 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kaart en wat heb je de nieuwe mallen geweldig toegepast. Ik ben ook weg van de schildpad! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met een gave vorm..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk kaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG dit kerstkaartje Miranda...zo leuk dat schattige schildpadje tussen al die mooie kerstbomen ...echt heel gaaf gemaakt!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem weer te gek. Leuk om de schommelmal op deze manier gebruikt te zien. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje met de nieuwe collectie! Geweldig hoe je die DDBD mallen gecombineerd hebt! En die schildpad is zoooooooo cute!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Toffe uitvoering hij is kei leuk .
    En het is weer gezellig hoppen en ideetjes opdoen
    Ik hoop weer verder
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ronde mal is superleuk! En verrassend dat je hem hebt omgedraaid, als rechtshandige zou ik automatisch voor rechts gaan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winteegroetjes zijn dit Mirande.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om de schommelkaart zo te gebruikten.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande