donderdag 22 oktober 2020

Hiep Hiep Hoera vier het met chocola


Hoi, hoi,

Ik ben dit keer met de leuke mal van de chocolade reep aan de slag gegaan en heb er een verjaardagskaartje mee gemaakt.
Ik gebruikte deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Card Art A5 Chocolate
470 713 816


Ik heb de mal eerst overgetrokken op creme cardstock en heb daarna de chocolade gemaakt van bruin cardstock in combinatie met creme cardstock.
Ik heb onderaan een klein stukje designpapier gebruikt met blauwe bloemetjes. Dit designpapier is van Maja Design, Miles Apart.
De losgetrokken wikkel heb ik gemaakt van zilver papier, de randjes heb ik voorzien van een stukje aluminiumfolie zodat het net echt lijkt. 


Hierna heb ik dit leuke konijntje gekleurd met Faber Castell potloden.


De tekststempeltjes mocht ik lenen van mijn vriendin. Dank je wel Bianca. 



Op de partjes chocola heb ik nog wat glitterstipjes gemaakt. Dit heb ik gedaan door eerst een mask te bewerken met Tacky when dry gel Medium. Dit laat je even drogen aan de lucht en daarna kun je er folie papier op plakken, even goed wrijven de folie blijft achter op de pasta. Ik vind het zo'n leuk effect geven en ga deze techniek echt vaker gebruiken op mijn kaartjes. Het folie komt van de action en is daar in verschillende kleurtjes verkrijgbaar. 


Nu nog even snel bedenken naar wie ik deze kaart kan sturen. Het wordt in ieder geval iemand die dol is op chocola. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




 

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk!! Je zou er zo een hap uit nemen.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie wat een schiitterend kaartje.
    Ik ben glijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande