dinsdag 6 oktober 2020

Ijskoude wintergroetjes


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een winterse kaart gemaakt met de nieuwe Build up mal van de Gnome van Dutch Doobadoo. Ik heb voor de basis de mal van de sneeuwglobe gebruikt. 


Dutch Card Art Snowdome A 5
470 713 733


Hier heb ik een schutkaart van gemaakt door de kaart 2 x over te trekken. Aan de voorkant heb ik het midden er wel uit gehaald en daar een sheet achter geplakt. Op de achterkant heb ik eerst nog een stuk designpapier geplakt. Vervolgens heb ik de sneeuw en de sterren in het schutgedeelte gedaan en alles dicht geplakt me foam-tape.



Hier zie je hoe de sneeuw verdeeld is over het gehele schutvenster. Op de foto hieronder is de sneeuw wat meer naar beneden gezakt. 

Hierna heb ik de voorkant bewerkt met designpapier en ben ik met de Gnome aan de slag gegaan. 


Build up Gnome
470 713 815


Hiervoor kerstpapier gebruikt uit een papierblokje en dit gecombineerd met goud glitterpapier.
De Gnome heeft bij mij wel oogjes. Met een gelpen heb ik hier en daar nog wat accentlijnen aangebracht. De gnome heeft ook een stuk haar dat onder zijn muts uit komt, dat stuk haar heb ik gemaakt door de snor twee keer over te trekken en die als pony gebruiken. 

 

Als laatste heb ik een label gemaakt en daarop een tekst gestempeld met versa mark inkt en daar gouden embossingpoeder over heen gestrooid. Hierna heb ik het verhit en krijg je dit effect. Ik vind het wel echt heel goed passen bij de rest van de kaart. Nog een touwtje aan het labeltje gestikt en nog enkele lintjes bovenaan de kaart geknoopt en ik heb weer een kerstkaartje klaar. 



Op naar de volgende kerstkaart. Hoe ver zijn jullie al met jullie kerstkaarten?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande