zaterdag 3 oktober 2020

Gefeliciteerd 80 jarige AZ fan!




Hallo allemaal,

Het is alweer oktober. Dus tijd voor een leuke 
nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo.
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kaart 
en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep.
Wie weet win jij dan wel een leuke prijs.


Dit is mijn voorbeeld.
Ik heb deze kaart gemaakt voor een AZ fan die zijn 80e verjaardag
niet kan vieren i.v.m corona, dus werd er een oproepje 
gedaan om deze man een kaartje te sturen voor zijn verjaardag.
Mijn man wilde dit graag doen maar ik mocht de kaart maken.
 En dit is hem dus geworden.


Achter de letter L heb ik een pocket gemaakt 
waarin het zwarte labeltje zit.
Links onderin heb ik een sticker geplakt, die had mijn man 
nog ergens liggen. Ik heb deze sticker wel wat kleiner gemaakt 
maar hij past wel perfect bij de rest van de kaart. 


Ik heb met cijferstansen de leeftijd van de jarige op de kaart gemaakt.



Verder heb ik een tekststempel gebruikt met de tekst "Gefeliciteerd".


En dit leuke stempelafdrukje, die ik ingekleurd heb met 
Faber Castell potloden. Helemaal in de kleuren van AZ.
Ik ben zelf niet zo'n voetbal liefhebber maar ik vind dit 
zelf wel een hele vrolijke voetbalkaart. 
Hopelijk is de jarige er heel blij mee en heeft hij ondanks
de Coronatijd toch nog een fijne verjaardag.
Hopelijk ontvangt hij heel veel kaartjes voor zijn 80 e verjaardag.
Ik weet in ieder geval zeker dat hij maar 1 zelfgemaakte  AZ kaart krijgt.😃😉
 
Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke voetbal challenge?
Heel veel succes met het maken van jouw creatie.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande