dinsdag 20 oktober 2020

Ik kom je opfleuren!


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt waarmee ik iemand een beetje op hoop te fleuren. 
Ik heb deze kaart gemaakt met 3 Dutch Doobadoo mallen. Als eerste heb ik deze mal gebruikt voor de basiskaart. 




Dutch Shape Art Saphira A5
470 713 159

Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en vervolgens heb ik er designpapier op geplakt.
Hierna ben ik aan de slag gegaan net de mal van de Gnome en de gieter. 


Dutch Build Art Gnome
470 713 159


 

De gieter en de Gnome staan beiden in het gras. Deze grasrand heb ik gemaakt met en stans. De bloemetjes heb ik gemaakt met verschillende ponsjes. In het hart van de grote bloemetjes heb ik een plakparel geplakt. 



Aan de gieter heb ik nog een klein labetje gehangen waarop ik de tekst "Om je op te fleuren" gestempeld heb. Met een touwtje heb ik deze vast aan de gieter gestrikt.


Ik hoop dat ik de persoon voor wie deze kaart bedoeld is er ook echt een beetje mee op kan fleuren. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande