donderdag 31 december 2020

Don't dream it..... sew it!

 


Hallo allemaal,

Bij Dutch Doobadoo hebben we inmiddels heeft veel leuke Crafty kits. Dit is een setje papier met een mal waar ook een stickervel en een uitdrukvel bij zit. Met deze setjes kun je hele leuke kaartjes maken. We hebben dit keer een bloghop georganiseerd met deze Crafty kit; One More Stitch





  • Ga 31 december 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb de basismal overgrokken op wit cardstock. Daarna heb ik de mal nog een keer overgetrokken op een velletje designpapier. Hierna heb ik wat kleinere stukken desingpapier op de kaart verwerkt. Op het grootste stuk heb ik een stempelafdrukje geplakt. De afbeelding heb ik gekleurd met Faber Castell potloden. 


Daarna heb ik er nog wat tekstjes bij geplakt die ik uit het stickervel gehaald heb. Ik heb deze tekstjes nog een keer gemat op wit cardstock voordat ik ze opgeplakt heb waardoor ze nog wat meer opvallen. Als laatste heb ik wat plaatjes uit het uitdrukvel gebruikt en nog wat lijntjes met een zwarte fine-liner gezet. 
My sewing place is my happy place. 


Ik vind het een vrolijk kaartje geworden al kan ik zelf helemaal niets met naald en draad.
Jullie mogen nu verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Miranda en prachtig designpapier.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke en mooie kaart! Fijne jaarwisseling! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig voorbeeld met deze DDBD stencil, Fijne jaarwisseling en een creatief 2021....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande