dinsdag 18 februari 2020

Een bijzondere dag




Hallo allemaal,

In de nieuwe  Dutch Doobadoo collectie zit
ook deze leuke mal van een jam/honingpot.

Dutch Doobadoo Card Art
470 713 771

Ik heb dit keer gekozen om er een jampot van te maken. 
Dit gebeurde wel na enige discussie met de knutselmeiden,
waar ik regelmatig mee afspreek voor een avondje
of een weekend gezellig knutselen.
De meiden vonden het een honingpot maar ik zag er meer een jampot in.
Ik heb ze beloofd ook nog een versie met een honingpot te maken
maar die houden jullie nog even tegoed van mij. 
Vandaag dus de jampot.



 Ik heb de basismal overgetrokken op creme cardstock en daarna uitgeknipt.
Vervolgens heb ik het designpapier van Noor design/Joy crafts gebruikt. 
6011/0525 Paper bloc Love Letters.

Ik heb het designpapier voorzien van een randje zwart gesso verf van Dutch Doobadoo.
Het touwtje om de teksel van de pot heb ik gemaakt van zwart cardstock. 




Hierna heb ik met een mask van Dutch Doobadoo en
wat witte structuurpasta wat relief aangebracht op de kaart.
Op al die zoetigheid komen natuurlijk wel wat bijtjes af. Dus...

 


...ging ik aan de slag met de Tumble Friends stans van Jocelijne Design.
Hier heb ik de schattige bijtjes mee gemaakt. 
Helaas ben ik de oogjes kwijt en heb ik die zelf moeten tekenen. 
De tekst "Een bijzondere dag" heb ik gemaakt '
met een letterstans van Craft Emotions.

De tekst "Today was great" is gemaakt met de stempelset
 en het kadertje waarin de tekst gestempeld
 hoort ook bij deze set van Jocelijne Design. 

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn jampot vinden
of denken jullie ook dat ik er beter een honingpot van had kunnen maken?
Dat ga ik ook echt nog doen deze week.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande