dinsdag 4 februari 2020

Have a nice day




Hallo allemaal,

Ik heb weer een kaartje gemaakt met de mal van het theezakje.
Dit keer is het een verjaardagskaartje.



Ik ben aan de slag gegaan met deze mal
Dutch Doobadoo Card Art Theezakje A5
470 713 760

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op creme cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende 
soorten designpapier, die overigens wel bij elkaar horen.


In de bovenste laag designpapier heb ik een rond gat gestanst 
met een stansmal zodat het doorkijkvenster van
 Marianne Design er precies in past. 
In het venster zit er Eentje die jarig is. 
Zij wordt 5 jaar om precies te zijn.
De verjaardagsballon van het cijfer 5 maakte ik met de
 stans van Jocelijne Design. 
Ook het eendje is gemaakt met een stans van Jocelijne Design.
In het venster heb ik wat schutmaterialen gedaan.



Onderaan het kaartje heb ik de nieuwe 
theestansen set van Jocelijne gebruikt.
Ook de stempel "Have a nice day" is van Jocelijne Design.

 



Bovenaan de kaart heb ik nog een slinger geplakt, 
deze heb ik gemaakt met een stans. 
De tekst "Dikke verjaardagszoenen" heb ik op de kaart gestempeld. 


Op het labeltje van het theezakje heb ik nog een hartje geplakt.
Deze is ook gemaakt met een stans.
Met het hemd cord heb ik een strikje gemaakt aan het labeltje.
De randjes heb ik gemaakt met een zwarte fine-liner.




Ik vind het wel een vrolijke verjaardagskaart geworden. 
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes 
Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande