donderdag 13 februari 2020

Joepie! Het is weer Kerst.



Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede kerstkaart voor de maand februari. 
Dit keer heb ik deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


De Dutch Card Art Lantarn
430 713 474

Dit keer heb ik zilver papier gebruikt voor de baisikaart. 
Op de foto is dit misschien niet altijd even goed 
te zien maar in het echt is het heel erg mooi.


Ik heb de mal twee keer gebruikt zodat ik in het midden 
een schutgedeelte kan maken waarin de sneeuw zit 
en natuurlijk deze schattige pinquin, die ik gemaakt heb 
met de Tumble Friends stans van Jocelijne Design. 





Hierna heb ik de lantaarn aangekleed met randstansjes 
waarmee ik de sneeuwrandjes gemaakt heb.

 

 De bloemen heb ik uit wit papier gestanst en ze daarna bewerkt 
met blauwe inkt waardoor ze goed bij de rest van de kaart passen. 
Dit heb ik ook met de bladertakjes gedaan, die je achter de bloemen kunt zien. 
Hierna heb ik nog een tekst gestempeld. 
De tekst "Speciale kerstpost voor jou" is van Carlijn Design.
De tekst "Joepie. Het is weer kerst" komt uit een andere stempelset. 


Als laatste heb ik nog een lintje aan de lantaarn geknoopt.


Ik ben zelf heel erg blij met deze kerstkaart. 
Het heeft even wat tijd gekost voordat ik het zo had als ik in mijn hoofd 
had maar het is me toch gelukt. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 
Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande