donderdag 6 februari 2020

Noel


Hallo allemaal,

Voor de maand februari heb ik mijn eerste kerstkaart alweer klaar. 
Ik heb met deze Dutch Doobadoo tekstmal deze kaart gemaakt. 



Dutch Card Art Noel A5
470 713 662

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock en vervolgens uitkgenipt.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik rood cardstock geplakt
wat goed te zien is wanneer je door de gaten van de letters kijkt.
Bovenaan de kaart heb ik een randje van kerststerretjes gemaakt
van Kraft papier. Hiervoor heb ik een randstans gebruikt.
Hierna heb ik alle letters overgetrokken op designpapier,
dit komt uit een paperpad, wat ik gekocht heb bij de Action.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de onderstaande stansen van Jocelijne Design.
Wat zijn de engeltjes toch schattig. Ik vind ze zooo leuk!


Beide engeltjes kijken door de gaatjes van de kaart.
De zilveren sterren heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.


De kerstbomen heb ik ook gemaakt met een stans van Jocelijne Design.


Als laatste heb ik er nog een tekst bij gestempeld.
Ik vind het zelf een hele fleurige kerstkaart waar ik zelf heel blij van word. 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Hoe ver zijn jullie al met de kerstkaarten of zijn jullie er echt even helemaal klaar mee? 
Dat kan ik me ook goed voorstellen hoor. 
Maar voor mij werkt het wel om er iedere maand in ieder geval 2 te maken 
waardoor ik aan het einde van het jaar wat minder kerstkaartenstress heb. hahaha. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.





1 opmerking:

  1. Ik moet even niet aan kerstkaarten denken maar deze ziet er prachtig uit gr karen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande