zaterdag 15 februari 2020

Hoera er is er één jarig!



Hoi, hoi,

Voor de 52 weken challenge van Noor en Zo maakte ik deze fruitkaart.
Voor de basiskaart heb ik de Dutch Doobadoo mal van de appel gebruikt.


Dutch Card Art A4 Apple
470 713 596

Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock en 
daarna heb ik rood cardstock gebruikt voor de appel.



In de appel zit een gaatje waardoor de rups naar buiten komt kruipen. 
De bijtjes komen op de zoete appel af omdat er al een hapje uit gegeten is.



De rups en de bijtjes heb ik gemaakt met de 
Tumble Friends stansen van Jocelijne Design.
De tekstjes heb ik gestempeld met 2 verschillende stempelset.
 De grote tekst Hoera is een set van Craft Emotions 
en de kleinere tekstjes heb ik gemaakt met stempeltjes van Jocelijne Design.



De cijferballon is gemaakt met de nieuwste stansen van Jocelijne Design. 
Als laatste heb ik nog wat accentjes gezet met een witte en zwarte gelpen. 
Het is op deze manier een vrolijke verjaardagskaart geworden 
voor een zoontje van bekenden die binnenkort drie jaar wordt.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande