vrijdag 21 februari 2020

Speciaal voor jou. Van harte.




Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie,
deel 2 voor de maand februari, ligt weer in de winkels.


Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeldkaartje.
Ik had met deze mal al een jampot gemaakt
maar mijn knutselvriendinnen wilden liever
dat ik er een honingpot van maakte.
Dus bij deze meiden ... speciaal voor jullie toch ook nog een honingpot.

De onderstaande mal heb ik gebruikt voor het maken van deze kaart.

470 713 771

Ik heb de mal overgetrokken op zwart carstock. 
Daarna heb ik twee verschillende soorten designpapier 
gebruikt, dit  papier komt uit een groot papierblok.
Ik heb dit keer de zwarte rand tussen het designpapier weggelaten. 

 
Het schattige beertje met de honingpot heb ik gemaakt met een stans van 
Elizabeth Craft Design. Ook de bijtjes zijn met deze stans gemaakt.

 

Achter het beertje heb ik met een stans 
een honingraad gemaakt van zwart papier. 
De randstans Hoera is van Carlijn design.
Het de tekstjes heb ik gestempeld met 
verschillende stempelsetjes van Marianne Design.

 

Bovenaan de kaart heb ik twee soorten tule geknoopt met
daaraan een zwart touwtje waaraan de tekstlabeltjes hangen. 

Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke honingpot heb je met deze nieuwe mal gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke pot is dat geworden weer iets voor mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige pot honing. En wat een mooi contrast het heldere geel met het bruin, zwart en wit. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige honingpot Mirande, een mooie mal....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart heb je gemaakt met deze mal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk en schattig kaartje! Echt prachtig! Leuk idee om er een honingpot van te maken. Mooie kleurencombi en het beertje is super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super cute kaartje. Het idee van een honingpot vind ik onwijs gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje met deze DDD mal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat een super mooi kaartje Mirande...zo een schattige beertje die daar lekker zit te snoepen van die honingpot..die de ijverige bijtjes hebben verzameld....daar krijg ik al een heerlijk lentegevoel van...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke start van de bloghop Mirande. Superleuk gecombineerd deze honingpot met dat leuke beertje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke honingpot is dit geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande