maandag 24 februari 2020

Winter


Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een wintersekaart gemaakt met deze Dutch Doobadoo mal.


Ik heb hiervoor de Dutch Swing Card Art A4 Shapphire gebruikt.
470 713 338

Ik heb eerst de basiskaart en het middenstuk overgetrokkken 
op wit cardstsock. Vervolgens heb ik designpapier van Maja Design 
gebruikt. Ik heb de randjes van het papier bewerkt met vintage photo inkt.


De sneeuwrand en de sneeuwvlokken heb ik gemaakt met stansen.
 In de sneeuwvlokjes heb ik een plakpareltje geplakt.
Het woordje "Winter" is ook gemaakt met een stans. 
Ik heb het woord eerst gestanst en daarna nog een keer gemat op blauw cardstock. 


Vervolgens heb ik deze leuke sneeuwpop gemaakt 
met de collectables van Marianne Design.
De bloemen heb ik gemaakt met een Leane Creatief stans. 
Ik heb ze eerst gestanst uit wit cardstock en daarna bewerkt met blauwe inkt. 
Ik vind ze wel heel gaaf geworden zo. 
Achter de bloemen heb ik nog wat takjes verwerkt. 
Deze heb ik gestanst uit kraft papier.


De takjes die je aan de zijkanten van de kaart ziet zijn ter decoratie. 
Maar het geeft wel een extra winters effect.
 Ik vond het leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen. 
Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 










1 opmerking:

  1. Heel mooi! Je hebt geweldig papier gebruikt. En de sneeuwman van MD is natuurlijk ook altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande