woensdag 5 februari 2020

Hello it's vacation


Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels.



Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeldkaartje.
De onderstaande mal heb ik gebruikt voor het maken van deze kaart.

470 713 769

Ik heb de mal twee keer overgetrokken op zwart carstock. 
Ook heb ik zelf twee basiskaarten van 10 x 15 cm gesneden,
 die ik aan de linker en rechterkant van de kaart gebruikt heb.
De zwarte basiskaarten heb ik op elkaar geplakt 
zodat er in het midden 2 x een pocket ontstaat waarin ik twee labeltjes verwerkt heb. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier van Mintay.

 

Het designpapier heb ik bewerkt met de distresser 
waardoor je een ribbelig randje aan het papier krijgt. 
Bij het blokje met designpapier zitten ook allemaal kleine kaartjes en plaatjes, '
die heb ik uitgeknipt en hier en daar opgeplakt met wat foamtape eronder. 

 

Het zwarte woordje hello en het pijltje heb ik gemaakt met een stans.


 In de 2 pockets heb ik 2 labeltjes verwerkt.
Op 1 van de labeltjes heb ik ook nog enkele plaatjes verwerkt,
op de andere kun ik zelf nog een tekst schrijven.


Het is wel een heel andere kaart geworden dan dat jullie van mij gewend zijn.
Maar toch word ik wel heel blij van het maken van dit soort kaartjes.


Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes



14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en leuk model. Fijn om te zien hoe deze gemaakt moet worden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze prachtige creatie mag er ook zijn Mirand, echt toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke deze mal en deze kaart ook. Hij is echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Mirande, mooie mal en prachtig design papier heb je gebruikt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk model heb je gekozen Mirande! Inspirerend om te zien hoe leuk je alles hebt verwerkt uit deze prachtige papierlijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat enig, deze kaartmal. Mooi aangekleed ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Mirande,

    Een prachtige creatie heb je gemaakt met deze mal uit de nieuwe lijn van Dutch Doobadoo
    Het is weer een gave bloghopronde
    Op naar de volgende teamgenoot benieuwd wat ik daar ga zien
    Tot de volgende keer
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit model is echt super Gaaf Mirande. Prachtige creatie.
    weer een super leuke bloghop.
    mijn verlanglijstje wordt weer aangevuld.
    creatieve groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk model en je hebt er nog een heel ander model kaart van gemaakt. TOP.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee om van een mal toch een andere kaart te maken, ook leuk voor ons de ideeën van het DT team.
    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze ontzettend leuk geworden! Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er ook heel erg leuk uit....met de labels die eruit springen....gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze gaaf geworden met het mooie Mintay papier. Leuk dat de labels achter deze mooie mal uitsteken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is dit een gave mal en wat een leuke papier heb je gebruikt super gedaan
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande