maandag 10 februari 2020

Ga je mee naar de zee?


Hallo allemaal,

Het is alweer februari dus ook deze maand hebben 
we weer een leuke challenge voor jullie bedacht. 
Dit keer gaan we aan de slag met een MDF set van Dutch Doobadoo. 
Heb je al meegedaan? Nog niet? Gelukkig heb je nog eventjes de tijd. 

Maak n.a.v. de onderstaande 
sketch een creatie en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.


Dit is mijn voorbeeld


Ik heb de MDF onderdelen eerst aan de randjes voorzien 
van witte Dutch Doobadoo gesso verf.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Ik heb 2 verschillende sets van Noor design/Joy crafts gebruikt.


Vervolgens ben ik met verschillende stansen aan de slag 
gegaan om het tafereeltje verder aan te kleden.


Op mijn creatie heb ik ook een stuk visnet verwerkt
  met wat Texels zand en wat schelpjes, die ik tijdens 
onze laatste vakantie op Texel zelf bij elkaar gezocht heb op het strand. 
Als laatste heb ik met een witte gelpen nog wat lijntjes gezet.
Het is weer eens een hele andere uitdaging. 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik liever met papier werk 
maar dit was best een keer leuk om te doen.

Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden. 
Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Je voorbeeld vind ik helemaal geweldig! Dat net: Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je creatie helemaal geweldig!
    Ik heb helaas de mdf set niet en omdat ik niet zou weten hoe die te versturen, wil ik hem ook niet aanschaffen. Hopelijk lukt het de volgende maand wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande