maandag 7 september 2020

Voor jou kleine meid!



Hoi, hoi,

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Build up mal van de Gnome.
Voor de baiskaart heb ik deze Dutch Shape Art mal gebruikt.
 
470.713.201 Shape Art Charlotte
Dutch Shape Art Charlotte A5
470 713 201

Deze heb ik 5 keer overgetrokken en daaarna uitgeknipt.
De verschillende laagjes heb ik op elkaar geplakt en daarna
 ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up
mal van de Gnome.

Afbeelding kan het volgende bevatten: de tekst 'DUTCH DOOBADOO The craft brand with with limits! 98 CO DO 15'

470 713 815

Het leuke is dat je er zowel een meisjes als jongetjeskabouter mee kunt maken.
Ik heb voor dit kaartje voor de meisjeskabouter gekozen.
Het designpapier wat ik gebruikt hebt komt uit de Krafty Kit- One more stitch.


472 100 004

Wat een leuk en vrolijk papier is dit. 



Met een zwarte fine-liner heb ik op sommige onderdelen
nog wat accentlijntjes gezet. De oogjes heb ik gemaakt
met het kleine ronde ponsje van Vaessen.


De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset van
Craft Emotions. Het leuke van deze set is dat het allemaal losse 
woordjes zijn en je dus eindeloos kunt variëren met het maken van tekstjes. 

 

Ik heb dit kaartje gestuurd naar een jarige, die dol is op kabouters.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Grappig!
    Weer die leuke zwarte accent streepjes:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande