dinsdag 15 september 2020

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!





Hallo allemaal,
 
Met de leuke build up mal van het olifantje van Dutch Doobadoo
maakte ik dit geboortekaartje.






Dutch Card Art Olifant
470 713 795


Het schattige olifantje zit in een bootje.
Het bootje heb ik met deze Dutch Doobadoo mal gemaakt.


Dutch Card Art Sailboat
470 713 509

Voor de basiskaart heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt


Dutch Shape Art Saphira
470 713 159
Deze mal heb ik 3 keer gebruikt. zie onderstaande foto.
Ik heb de kaart 2 x op cardstock overgetrokken en daarna op beige designpappier.
Vervolgens heb ik de boot gemaakt. 
Waarin het olifantje heerlijk rond dobbert


Hij spuit vrolijk wat water met zijn slurf omdat er een zoon geboren is.
Het water heb ik met een stans gemaakt.
De belletjes, golfjes en de wolkjes heb ik ook met een stans gemaakt.


Met een witte  en een zwarte fine-liner heb ik nog wat accentlijntjes op het olifantje getekend.
En als laatste heb ik nog wat tekstjes op de kaart gestempeld.
Ik vind het zelf ene heel mooi geboortekaartje geworden maar 
dat komt ook omdat ik met mijn favoriete kleurtjes gewerkt heb.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Bedankt voor het brengen van alweer een bezoekje aan mijn blog.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande