woensdag 16 september 2020

Warm wishes & sunny smiles



Hoi, hoi,

Met dit mooie weer laat ik jullie nog even een zomers kaartje zien. Ik heb met de shape art mal Charlotte dit schattige kaartje gemaakt. Tenminste ik vind hem heel schattig. Toen ik dat leuke standhuisje zag met dat rieten dak was ik direct verkocht en moest ik daar gewoon even snel een kaartje mee maken. Ik mocht hiervoor de stans van mijn vriendin even lenen. Nog bedankt daarvoor.


Dutch Doobadoo Shape Art Charlotte
4780 713 201

Als eerste heb ik het kaartje vier keer overgetrokken op verschillende kleuren papier en als laatste op het designpapier. Dit papier heeft al als thema de zee dus daar hoefde ik verder niet zo veel mee te doen. Ik heb het huisje gemaakt van cardstock en de randjes wat bewerkt met bruine inkt.
Hierna heb ik een stempelset gebruikt van My Favorite Things.
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell en ze daarna op de kaart geplakt. 


In de hartjes van de bloemen heb ik nog een plakpareltje geplakt.
Het tekstjes wat je op de kaart ziet hoort ook bij de stempelset.


Ik word zo blij van dit soort kaartjes. En jullie? Ik hoop dat we volgend jaar allemaal weer kunnen genieten van een vakantie op het strand want dat heb ik toch wel een beetje gemist de afgelopen zomer. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





 

2 opmerkingen:

  1. We wanen ons wel op het strand bij het zien van je mooie strandkaart!
    Waar gaan we heen Hawaii, ga je mee ;)
    Je strandhutje is erg leuk geworden.
    Leuke vrolijke kaart!
    Fijne week, aloha Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart. Aloha! Hihi. Heerlijk zomers. Mooie scene. Het hutje heb je super leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande