dinsdag 1 september 2020

Beer is de kerstman





Hallo allemaal,

Voor de maand september hebben we weer een leuke inspiratie challenge bij de Dutch Doobadoo Build up groep. Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kerstkaart met beer en plaatst deze in de Build up groep, zodat we elkaar nog meer kunnen inspireren met leuke ideetjes. Jij doet toch ook mee?

Afbeelding kan het volgende bevatten: de tekst 'DUTCH BUILD UP CHALLENGE SEPTEMBER 2020 SANTA SUIT'
Dit is mijn voorbeeld.
Beer heeft het pak van de kerstman maar eens aangetrokken.
De kerstmuts heb ik zelf getekend.
Verder heb ik de kledingmal zoveel mogelijk gebruikt. De bontrandjes heb ik wel weer zelfgetekend.


Voor de oogjes en de snuit heb ik de Dutch Build up stickeroogjesset gebruikt.


De zak heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo mal, die we vorig jaar in de Sinterklaastijd hebben uitgebracht.


Dutch Card Art a5 Sack
470 713 754
 Maar deze zak kan ook prima door de kerstbeer gebruikt worden om de cadeautjes rond te brengen. In de zak zitten wat pakjes die ik met deze Dutch Doobadoo mal gemaakt heb.


Dutch Card Art A4 Labels en Tags
470 715 813

Wat leuk dat je met al deze mallen dus ook weer een hele nieuwe creatie kunt bedenken. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal kunnen bedenken.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande