donderdag 3 september 2020

Super Gefeliciteerd!



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze verjaardgskaart zien. Ik heb hiervoor de enveloppemal van Dutch Doobadoo gebruikt in combinatie met de strikmal, deze is ook van Dutch Doobadoo.


Dutch Card Art A4 Cortado
470 713 804


Dutch Doobadoo Cart Art Bow 4 pieces
470 713 806

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe designpapier van Maja Design. 
Miles Apart. Wat een gave papierlijn is dit weer. Helemaal in mijn favoriete kleurtjes.
Ik heb voor deze kaart 2 designvellen gebruikt en 1 monochrome vel in de kleur groen.

Het olifantje is een stempeltje van Wild Rose, helaas zijn deze niet meer verkrijgbaar maar wat blijft hij leuk. Ik heb het afdrukje in gekleurd met mijn Faber Castell Potloden. 


De teksten heb ik gestempeld met een stempelset van Marianne Design.
De bloemen op de kaart heb ik gemaakt met de nieuwe stansen van Elisabeth Craft.




Deze strik heb ik dus gemaakt met een Dutch Doobadoo mal en is dus heel goed te combineren met de enveloppenmal. In het midden van de strik heb ik nog wat bloemetjes verwerkt.
Ik vind het zelf wel een gave kaart geworden, wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande