maandag 21 september 2020

Mega dikke knuffel van mij!



Hallo allemaal,

Wat heeft Dutch Doobadoo weer een leuke nieuwe build up collectie, die deze maand uit gaat komen.Ik mocht er alvast mee aan de slag en maakte deze zeemeerminnenkaart.


Ik heb voor de basiskaart deze Dutch Doobadoo mal gebruikt, die hoort bij deze  Crafty Kit. Deze mal is niet los verkrijgbaar maar kun je dus alleen kopen wanneer je de Crafty Kit Abigail aanschaft.


 

472 100 005

Het papier heb ik niet gebruikt hoor, dat is kerstpapier maar dat vond ik niet zo bij de zeemeermin passen. Ik heb eerst de basiskaart 3 keer overgetrokken en de verschillende lagen daarna op elkaar geplakt.Achter de zeemeermin zien jullie een lelieblad, die heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design.De zeemeermin heb ik gemaakt met deze nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo.

470.713.810 Build Up Zeemeermin

470 713 810

Ik heb voor de zeemeermin glitterpapier gebruikt. De haren van de zeemeermin heb ik nog wat extra accenten gegeven door wat lijntjes te trekken met witte gelpen. Het gezichtje heb ik heb ik gemaakt met een zwarte fine-liner, behalve de oogjes die heb ik gemaakt met een kleine ronde pons van Vaessens.

Hierna heb ik met een bubbelstans nog wat bubbels gemaakt. Ook heb ik nog een stukje visnet geplakt. In het net zit nog een echt schelpje geplakt. 

Als laatste heb ik nog een tekst gestempeld, die heb ik gemaakt met een stempelset van Marianne Design



CS 1066

Ik vind deze build up mal weer geweldig, al was het wel even puzzelen met het haar. Maar dat gaat jullie ook vast lukken. Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen jullie zelf met deze leuke mal aan de slag want dan ligt hij overal in de winkels.  

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande