vrijdag 11 september 2020

You light me up


Hallo allemaal,

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt. 
Dit keer heb ik een mal gebruikt uit de nieuwe Dutch Doobadoo collectie, die aan het einde van deze maand in de winkels ligt. Hieronder zien jullie al een gedeelte van de nieuwe collectie op de foto.





Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock.
Hierna heb ik de letters nog een keer overgetrokken op designpapier. 
Vervolgens heb ik ze uitgeknipt en opgeplakt. Omdat er nog best veel ruimte over was, heb ik met een zwarte fine-liner nog een paar lijntjes om de letters heen getrokken.
Als achtergrond heb ik de tekstkaart gemat op een blauwe groene kaart, die ik vervolgens op een witte cardstock kaart geplakt heb.



Hierna ben ik met deze leuke kerst stempel set van My Favorite Things aan de slag gegaan.
De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden


Bij deze set zitten ook hele leuke tekst stempels, die ik ook op deze kerstkaart verwerkt heb.


Als laatste heb ik wat sneeuwvlokjes op de kaart geplakt, die ik gemaakt heb van tempex bolletjes, die ik doormidden geknipt heb voordat ik ze opgeplakt heb.
Ik ben blij dat ik weer een kerstkaartje af heb. 
Dat scheelt straks in december weer heel wat kerststress😂
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Hij is heel licht en leuk, Mirande! Je maakt er elke keer een heel werk van!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande