zondag 6 september 2020

Een bloemetje voor jou!



Hoi, Hoi,

Ik ben dit keer aan de slag gegaan met het schattige wasbeertje wat je kunt maken met de nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo. 




Dutch Card Art A5 Wasbeer
470 713 817


Voor de basiskaart heb ik deze labelmal gebruikt.


Dutch Shape Art Label A5
470 713 157
Ik heb dit label 3 x overgetrokken en de verschillende lagen op elkaar geplakt. 
Hierna heb ik het wasbeertje er bovenop geplakt. 


Met de nieuwe bloemenstansen van Elisabeth Craft design heb ik deze bos bloemen gemaakt. 

Onder de bloemen zitten wat balderen, die ook horen bij deze stansenset. Verder heb ik er wat lintjes onder geplakt en een labelkaartje met de tekst "Van Harte". Deze heb ik gemaakt met een labelstempel en stansenset van Marianne Design. In  het hart van de bloemetjes heb ik een plakpareltje geplakt.



Met een tekst stempel heb ik deze tekst gemaakt. Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat lijntjes gezet. 

Bovenaan de labelkaart heb ik nog wat lintjes geknoopt.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een dotje en zo netjes geknipt/gesneden allemaal Mirande. Mooie kleuren ook.

    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, mooie kaart! Schattig ook die wimpertjes; echt een dametje. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande